20121224

Tag // Winterlicous tag

Heeei meiden, de winter is nou officieel begonnen! Nja je ziet het niet, want alle het sneeuw is al verdwenen. Maar ik blijf hopen op een witte kerst! Hebben jullie al leuke plannen voor kerst? En vandaag was het weer eens tijd voor een tag over de winter. Deze tag gaat over van alles wat met winter te maken heeft. Trouwens deze tag heb van Myrthe.Veel plezier!

1. Wat is je favoriete winter nagellak?
Ik heb net een nieuw nagellakje van essence gekocht, en ik ben er gelijk fan van geworden. Het is een donkerrode kleur, een beetje bordeauxrood. Ik heb het de laatste tijd elke dag op. En het is ook een mooi kleurtje voor de kerst.

2. Wat is je favoriete winter lip product?
Pff.. ik gebruik verschillende lip producten, maar ik lipsmacker van coca cola heerlijk. Ik had het van me vriendin gekregen. Het ruikt en het smaakt naar coca cola.


3. Wat is je meest gedragen winterse kledingstuk?
Me sweater van de New Yorker, met een kus afdruk erop. Ik had het samen met me vriendin gekocht. \ Hij is lekker warm, gewoon lekker als ik op de bank een filmpje aan het kijken ben.

4. Wat is het meest gedragen winter accessoire?
Sowieso mijn sjaal met panterprint. I love that scarp! Hij is van lekker zachte en warme stof gemaakt, ookal is al een beetje stuk :$. Ik heb deze sjaal elke dag aan.

5. Wat is je favoriete winterse geurkaars?
 Ik heb thuis een verbod om vuur op me kamer te hebben. Maar van de geur van appeltje en kaneel krijg ik een winter/kerst feeling.



6. Wat is je favoriete winterse drank?
Warme chocolademelk natuurlijk! Met veel slagroom, hahah.

7. Wat is je "al time" favoriete kerst film?
Tja, ik heb eigelijk nog nooit echt een leuke kerst film gezien. We kijken altijd op kerstavond gewoon een leuke film. Nooit echt speciaal een kerst film.

8. Wat is je favoriete winter/kerst liedje?
Iedereen kent wel All i want for Chrismas, maar dat is niet mijn favoriete kerst liedje. Maar: Bianca Ryan - Couldn't it be Chrismas Everyday. Ik word zo vrolijk van dit liedje, en ik krijg er echt een kerstfeeling van!

9. Wat is je favoriete kerst eten?
Favoriete kerst eten? Nou we gaan elk jaar gourmetten met het gezin. Telt dat ook mee? Het is gezellig want je bent toch bezig met iets, en tussendoor kan je nog met iedereen praten. En het is ook altijd heerlijk met al het vlees, vis, eitje bakken en nog veel meer.



10. Wat is favoriete kerst decoratie dit jaar?
Kerstlichtjes, wauw ik ben er fan van geworden. Ik heb al een tijdje kerstlichtje op me kamer, en ik zet ze heel de dag aan. Ik vind het gewoon veel gezelliger met kerstlichtjes. En natuurlijk moeten er in de kerstboom ook kerstlichtjes, duhh.

11. Wat staat er bovenaan je kerst wishlist?
Wij doen nooit aan kerst met cadeautje onder de kerstboom, want me doen al Sinterklaas. Maar als we het wel hadden. Euuhmm een ring met een kruis erop of met een moustache.

12. Wat zijn je plannen voor de kerstvakantie dit jaar?
Veel afspreken met me vriendinnen en vrienden. En een supersupersuper gezellige kerst! En nog hopen op sneeuw.


En nog Merry Chrismas !

Liefs Jentel

7 reacties:

  1. Leuke post!!

    Fijne kerst!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, wij volgen je nu! Follow back?
    Leuke blog =)
    xo

    www.mindyourdream.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je een leuke blog!!
    kom je ook een keer op mijn blog kijken?/
    ik ben benieuwd wat je ervan vind;)
    liefsxx
    www.littlewriterwrote.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥