20130223

Outfit // Finally vacation

Yeahh, ik heb eindelijk vakantie, eigenlijk maandag pas maar nou en =$. Morgen ga ik lekker brunchen met mijn moeder bij Van der Valk. Heb er echt zin in, hihi. Maar ik heb weer een outfitje voor jullie. Ik vind het echt een super leuke outfit. Sweater met me blouse eronder. En daarvan heb ik een paar webcam foto's gemaakt. Veel plezier!



Love for al me lezeressen!




Blouse - H&M, Broek - Vero Moda, Sweater - New Yoker
Zijn echt leuke foto's geworden. Hebben jullie ook vakantie of moeten jullie maandag weer naar school? Ik wil sowieso nog schaatsen en shoppen en nog logeren bij me beste vriendin Nanne. Best wel druk hé. Kennen jullie ook de HARLEM SHAKE? We gingen dat doen in de klas, maar jammer niet gefilmpt. Over de harlem shake komt nog een artikel. Eigenlijk moet ik het nu over de outfit hebben. Ik hou van die sweater, hij zit zou lekker! Ik heb het ook veel gedragen toen ik ziek was.Voor de mensen die vakantie hebben: Fijne Vakantie! En voor de mensen die maandag naar school moeten: Leuke vakantie gehad?

Hugs and Kisses,
Jentel

4 reacties:

  1. Fijne vakantie! Die van mij is helaas al weer bijna voorbij..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Fijne vakantie, geniet er maar van, want ik moet morgen weer naar school en leren voor genoeg toetsen die me te wachten staan! Gelukkig heb ik wel een leuke vakantie gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit, en ik heb een fijne vakantie gehad. :)
    xoxo Lana

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥