20130207

Shoplog // Stuffs and basics

HAHAHAH, er is vandaag zo iets grappig gebeurt, ik heb prongelijk op me broek getekend. Zo akward, het is ook echt heel veel. Het is de bordeauxrode broek, jammer die niet meer dragen :(. Vandaag ga ik weer een shoplog laten zien, alleen me moeder heeft het voor me gekocht. Telt dat ook als shoplog? Nja ik ga laat het gewoon lekker zien! Veel plezier!


Dit zijn de dingen wat me moeder heeft gekocht, me moeder gaat vaak nog even naar de stad. En vaak neem je ook iets voor mij mee. Echt zo lief! Ze moest sowieso van mij een nieuwe schrift met tabbladen moest meenemen. En spontaan heeft ze ook nog een grote borstel gekocht. En de T-shirt van de H&M en de handschoenen van de H&M. Ik vind die handschoenen zo leuk! Echt ik vind de strikjes echt schattig.


Hugs and kisses,
Jentel

1 reacties:

  1. Die handschoenen zijn echt leuk! En ik heb die borstel ook, maar het handvat is er af toen ik wat klitten uit m'n haar probeerde te kammen..

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥