20130206

Tag // Als ik een .. was, dan was ik een ..

Yeahh ik ben echt zo blij dat ik jullie weer kan schrijven. Vandaag ik weer een Tag doen, als ik een .. was, dan was ik een .. Ik heb het overgenomen van een blog die eigelijk niet meer bestaat. Maar het is zo'n leuke tag dus ik moest het gewoon overnemen. Veel plezier!


Als ik een maand was, dan was ik juli - daarin ben ik in geboren
Als ik een dag was, dan was ik vrijdag - einde van de school week!
Als ik een tijdstip was, dan was ik 15:00 - vind ik gewoon een mooie tijd
Als ik een planeet was, dan was ik Venus - planeet van de liefde
Als ik een zeedier was, dan was ik een clownsvis - ik vind het gewoon een leuke vis, hihi
Als ik een richting was, dan was ik het zuiden - in het zuiden is het warmst
Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bed - dan ben ik lekker zacht
Als ik een vloeistof was, dan was ik parfum - ik ruik dan heerlijk
Als ik een boom was, dan was ik een Appelboom - omdat ik van appeltjes houd
Als ik een gereedschap was, dan was ik een hamer - omdat me woede ook soms kwijt moet



Als ik een bloem was, dan was ik roos - mooie bloem, en het is leuk om het te krijgen bij valentijn
Als ik een weersoort was, dan was ik zonneschijn - wie wilt geen zonneschijn?
Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een piano - je kan alle stijlen spelen
Als ik een gezichtsuitdrukking was, dat was ik een schattig lachje - omdat schattig leuk is :)
Als ik een kleur was, dan was ik peachroze - i love that colour
Als ik een emotie was, dan was ik vrolijk - ik ben vaak vrolijk
Als ik een land was, dan was ik Zuid-Afrika - super mooie land!
Als ik een soort fruit was, dan was ik ananas - dan ben ik fris en sappig
Als ik een geluid was, dan was ik muziek - muziek kan ik gewoon niet zonder
Als ik een element was, dan was ik water - water is helder, en het geeft rust aan
Als ik een eetbaar was, dan was ik een cupcake - dan word ik versierd, en ik ben dan lekker ;)



Als ik een auto was, dan was ik een limo - ik wil zo graag een keertje in een limo
Als ik een plek was, dan was ik het strand - mooie strandwandeling bij de zonsondergang
Als ik een stof was, dan was ik zijde - mooie stof , vind ik
Als ik een smaak was, dan was ik zoet - omdat dat veel mensen daar van houden, en ik ook
Als ik een voorwerp was, dan was ik een ketting - het maakt je outfit helemaal af!
Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een oog - dan kan ik alles zien
Als ik een paar schoen was, dan was ik hakken - sws hakken, dan zit ik heerlijk
Als ik een tv-serie was, dan was ik ICarly - ik vind die serie echt grappig

Q: Gaan jullie deze Tag overnemen?

Hugs and Kisses,
Jentel

1 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥