20130226

Tips voor de " verveeldagen "

Hebben jullie dat ook, dat je het helemaal niet meer weet wat je moet doen? Nja ik wel, heel vaak in de vakantie zoals nu. Maar ik ga ook gewoon leuke dingen doen in de vakantie zoals nog met me beste vriendin afspreken, want ik zie haar niet meer zo vaak. En ik ga nog schaatsen in Breda en nog naar het zwembad met wat vriendinnen en vrienden. Nu takel ik af van het onderwerp, maar ik heb een paar tips voor jullie als jullie vervelen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!


  • Koop een tijdschrift, het werkt bij mij echt. Ik moet gewoon heel alles lezen in het tijdschrift. Leuke tijdschriften vind ik: GosmoGirl, Elle, Glamour en nog veel meer!
  • Cupcakes bakken!, je hoeft niet perse naar de winkel om een cupcake mix te halen, mag natuurlijk wel. Maar op internet staat waarschijnlijk wel een recept voor cupcake mix zelf te maken. Het is super leuk om op het einde om de cupcake's te versieren, en je bent ook een tijdje mee bezig. Je kan dit natuurlijk ook met je vriendin doen, dan is het nog leuker!
  • Bel je beste vriendin op! Het hoeft niet altijd via Whatsapp of Ping. Gewoon lekker bijkletsen, en geheimpjes vertellen.

  • Doe een zelf gemaakte masker op, hier kan je een paar recepten vinden voor maskers. En op internet staan er nog veel meer. Met lauwwarm water afspoelen, en je hebt een mooi glad/zacht huidje.
  • Verzin een eigen bucketlist. Een bucketlist een lijst wat je maakt wat je allemaal nog wilt doen voor dat je dood gaat of gewoon in 2013. Ik heb er ook eentje zelf gemaakt, maar die is geheim =$. Zet wel dingen in die mogelijk zijn!
  • Deze is misschien stom, maar het is wel slim. Je verveel je je. Je hebt niks te doen, ga alvast je huiswerk maken. Nu heb je er tijd voor. Dan heb de andere dag meer tijd om te ontspannen, of wanneer je dat huiswerk heb.


  • Geef je kamer een make-over/ of ruim je kamer op. Verander je of versier je muur met posters van hunks, modellen of foto's van jezelf.
  • Verveel je de laatste tijd vaak? Nou dan kan je een blog aanmaken, op blogger of worldpress. et help echt! Ik heb er ervaring mee!
  • Pimp je agenda of schrift op met foto's uit tijdschriften of gewoon van weheartit of tumblr
  • Vooral niet doen is televisie kijken of op je mobiel zitten. Daar wordt je duf van, een daardoor ga je meer vervelen.

Dit waren mijn tips voor jullie. Ik dat jullie er iets aan hebben! Het heeft ieder geval mij wel geholpen. Als laatste heb ik nog een liedje voor jullie, ben er nu al verslaafd aan. Nieuwe song van Demi Lovato - Heart Attack:



Hugs and kisses,
Jentel

7 reacties:

  1. Leuke tips! Ik heb ook een blog aangemaakt in een vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede tips, helaas is mijn vakantie afgelopen mimimi :( Fijne vakantie! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tips!

    Leuke blog ook, ik ga je volgen :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah super leuk. Ken het woord verveling alleen niet meer sinds ik op uni zit haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeeh leuk artikel! Ik heb hier alleen eigenlijk nooit last van, mijn dagen zijn druk ingepland en als ik eens tijd over zou hebben zou ik mijn lange to do lijst nog kunnen afwerken.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tips!! :)

    Mag ik je om een gunst vragen? Ik doe mee aan een fashion battle die ik echt super graag wilt winnen. Zou je AUB op mij willen stemmen? dat zou ik waarderen. Het zijn 5 links, maar op mij blog worden ze allemaal weergegeven. Het is echt maar 5 seconde werk en dan help je een medeblogeer uit de brand :). Daarnaast geeft ik ook 2 kaartjes weg voor het event Webshop Till You Drop.

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/03/bloggers-fashion-battle-need-your-help.html

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥