20130217

Spring time is coming

Het was weer eens tijd om een collage te maken op polyvore. Ik maak er vaak eentje als ik niets meer weet wat ik jullie ga schrijven. Net als vandaag had ik geen inspiratie, daarom heb ik een collage gemaakt. Ik begon met het blouse, ik vind de zakjes en de V-hals heel erg mooi. Het is een basic blouse en dat pep je een beetje op met een broek met print. De loafers moest er gewoon bij. Ik vond de collage nog een beetje te saai heb ik er een legergroene jack met leren mouwen gekozen, van de H&M. En de parfum van Lady Gaga vond ik zelf goed passen bij de jack.
spring time is coming
Q: Zou jij deze look dragen?
Hugs and Kisses,
Jentel

7 reacties:

  1. Die jas is echt prachtig! Helaas gaat iedereen het nu leuk vinden en gaat iedereen erin lopen! Dat is wel jammer! Zelf zou ik het persoonlijk niet dragen!
    Je hebt een supper leuke blog, ik ben fan!
    With lots of Love,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het lady gaga parfum, ruikt echt supergoed!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het jack met leren mouwen heb ik ook :D
    ben er echt super blij mee hihi :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit, zou ik zo dragen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfit!
    Ik zou het wel dragen,

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de blouse heeel moooi! maar ik denk dat ik zelf de broek niet zou dragen, wel en leuke outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die schoenen en die broek vind ik niks. Maar de rest zou ik zo dragen!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥