20130205

update // Back and many more

Sorry sorry lieve lezeressen, dat ik een tijdje niet heb gepost. Ik was dit weekend bij me opa en oma, en we zijn naar Blijdorp geweest. En bij me opa en oma hebben ze wel een computer maar die is zo langzaam, dat duurt eeuwen als ik iets wil posten op me blog. En gisteren had ik bio repetitie en daar moet ik gewoon een hoog cijfer voor halen, het is mijn lievelingsvak, hihih. Nogmaals sorry. Valentijn komt er ook weer aan op 14 februari. Nee ik vind op niemand op dit moment leuk, maar dat komt nog wel. Misschien geeft een jongen wel een leuk cadeautje aan mij, je weet maar nooit. Maar vanaf vandaag ga ik weer lekker veel artikels plaatsten! Strakjes wiskunde maken =(. Tja moet ook gebeuren. Vanochtend nog lekker ballet gehad en het weer was ook weer bagger vandaag hagel hagel hagel. Ik heb zelfs gehoord dat het ergens Nederland had gesneeuwd? En webcamtoy deed het ook weer niet, dus ik heb weer een foto gemaakt met cameroid, ik met me bril voor de mensen die het nog niet weten ik heb een bril, alleen voor op het bord te kijken of gewoon lekker thuis te dragen.

Goodnight people,
Jentel

0 reacties:

Een reactie posten

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥