20131014

Answering Anything!

Ja, ik was weer eens een weekje eventje weg. Ik had de laatste tijd zoveel aan mijn blog gewerkt dat ik gewoon bijna geen tijd meer had voor mijn privé leven. Dus ik heb even een weekje rust genomen en vanaf vandaag ga ik weer bloggen. Op maandag, woensdag en vrijdag komt er een post online!
Ik ga het vandaag niet hebben over het gezeik dat ik er een weekje niet was. Maar ik heb de antwoorden van jullie vragen! Een paar weken geleden had ik een oproepje gedaan, en ik was super blij met jullie vragen. En er zitten echt leuke tussen!



Hoe en waarom ben je precies begonnen met bloggen?
Nou ik denk wel hoe bijna iedere blogger is begonnen. Ik zag andere blogs en toen dacht ik: maar zo iets cools wil ik ook doen! Ik heb er laatst ook nog een post over geschreven, klik hier om het hele uitgebreide verhaal te lezen!

Welke blog leest je het meest/is je favoriete blogs?
Hester van hezzies.nl vind altijd nog de leukste blog! Ik ben zo fan van haar creaties! En door haar ben ik eigenlijk ook een blog begonnen. Net ik vind kieksblog.blogspot.nl ook haar tekeningen vind ik zo leuk! En nog meer lifesplash.nl , fashiographic.com en afashionwayoflife.com. En nog veel meer!

En welk onderwerp vind je het leukst om over te schrijven?
Fashion, is altijd geweest en zal ook altijd blijven. Ik vind het leuk te zien hoe mensen hun kleding combineren en het natuurlijk zelf te combineren. De trends vind ik altijd wel interessant om te weten, niet dat ik altijd helemaal mee doe met de trends. Maar het is wel intressant.



Wat heb je een mooie header, heb je die helemaal zelf getekend?
Ach ik wou dat ik hetzelf heb getekend! Oke ik kan een beetje tekenen maar zo mooi denk ik ook weer niet. Maar je hebt mij op een idee gebracht, misschien komt er in de toekomst een zelf gemaakte header!

Wat doe je het liefste in je vrije tijd behalve bloggen?
Aan school werken natuurlijk, nee grapje. Maar tekenen doe ik de laatste tijd weer vaak en ik lees ook heel graag een boek. En fotografen maar dat doe ik vaak voor mijn blog, maar ik vind het echt leuk!

Hoe zou je je kledingstijl omschrijven?
Eigenlijk een beetje van alles! Het ligt echt aan mijn mood, dan heb ik zin om iets lekker stoers aan te doen of dan echt ik schattigs of een beetje hipster. Maar ik draag gewoon dingen die mooie en lekker vind zitten. Mijn kledingstijl is echt moeilijk om uit te leggen.

Waar zou je later het liefst willen werken?
Dat is echt te vraag dat ik de laatste tijd in mijn hoofd zit. Want ik moet dit jaar een pakket kiezen, en dan is het ook wel handig als je al een beetje weet wat je wilt doen. Maar ik weet het gewoon niet?! Ik heb gewoon nog niet iets gevonden dat ik echt interessant vind en denk oh dat wil ik ook wel doen. Ik heb wel vaak gedacht om naar een dansacademie te gaan om een danser te worden, maar dat is bijna onmogelijk omdat ik zo klein ben.


Wie is jou inspiratie?
Ik heb niet echt een bepaalde iemand die mij altijd inspiratie geeft. Ik haal mijn inspiratie gewoon overal en nergens. Gewoon uit mijn leven, op school zie je soms wel iets en dat kan me inspireren voor mijn blog. Maar ik heb niet echt speciaal een persoon die mijn altijd inspiratie geeft.

Liever Macdonald of burgerking?
Geen twijfel aan Macdonald natuurlijk! Maar ik heb nog nooit bij de burgerking gegeten, want ik woon hier in het kleine zeeland en hier is geloof ik geen burgerking. Woonde ik maar in de grote stad, in Amsterdam ofso.

Hoe zou je jou dochter noemen?
Hoe wist je dat ik een dochter later wil?! Haha, maar ik alexia een mooie naam! Nadine vind ik ook echt mooi.



Als je een dag een jongen was, wat zou je dan zeker doen?
Wat een moeilijke interessante vraag vind ik dit, ik hou van dit soort vragen! Ik zou dan echt zeker weten mijn broek laag dragen! En ik zo proberen om met een meisje te flirten, haha.

Wat is op dit moment je favoriete liedje?
What does a fox say! Nee hahah. Maar mijn favoriete liedje is toch wel hold on, we're going home van Drake.



Echt bedankt voor de alle leuke vragen!

Kisses from Jentel 

6 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥