20131030

My life in pictures | Oktober

Hi Everyone! Oktober is alweer bijna afgelopen, wat gaat de tijd toch weer snel hé?! En dan is het weer tijd om mijn Life in pictures te laten zien. Oktober was echt een super leuke maand! Ik heb gehightead, Gedanst met Scapino en natuurlijk had ik lekker een weekje vakantie. Maar kijk snel mee want ik heb meegemaakt in Oktober:

Hightea'en met mijn vriendinnen! Het was echt heerlijk en gezellig!

Ik ben echt verliefd geworden op deze nagelak! 

Schoolfeest! Feesten duss met mijn vriendin Aagje!

Deze foto vind ik echt zoo mooi! 

Bahh rainy days :(

We mogen weer onze warme sweater uit te kast halen, ik hou er van!

Drie lange dagen gedanst met deze lieverds! In het weekend zie ik ze weer :)

Nieuwe beanie! Mijn krullen zitten echt mooi op die foto ;o 

Eindelijk is tie af! Mijn nieuwe tekening in mijn inspiration book.

Ik vind het altijd mooi als de blaadjes gaan verkleuren.

Outfit of the day met mijn nieuwe sjaal

Tussen uurtje we verveelde ons dus we gingen maar foto maken :)


Eikeltjes gevonden in bos

In de bus richting Dansacademie Fontys in Tilburg, muziek kan dan niet ontbreken.

Foto van de zonsopgang in de bos, dat het wazig is vind ik eigenlijk wel leuk!

Eventjes een fotootje maken in de spiegel

Net een nieuwe mascara gekocht kom nog een review over!

Wat hebben jullie allemaal gedaan in Oktober, laat het me weten!

Kisses from Jentel 

10 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥