20131001

My life in pictures | September

Yeeh Oktober is vandaag weer begonnen. Aan Oktober moet ik echt denken aan de herfst wandelingen met je ouders maken in het bos. En dan nog wel stiekem beukenootjes en eikenootjes meenemen, hahah ik hou van dat gevoel. Vandaag ga ik het niet hebben over Oktober maar over wat ik allemaal heb beleef in September. Kijk maar snel mee:

Even genieten van deze hartjes lolly, nomnomnom

Ik had dit soort foto's gezien op tumblr, even een probeerseltje

Een ijsje eten toen het nog lekker weer was, ik mis het lekkere warme weer wel hoor :(

Nieuwe beautyproducten gekocht!

Selfie timee!

Dans outfit voor mij auditie! Spannend!

Just a little bit weird, pauze houden in de aula

Het drinken tijdens het hightea'en, yummie

Ik ben door met mijn auditie! ik heb 2 audities gedaan in 1 en ben met allebij door!

Nieuwe tijdschrift en notebook gekocht, ik ga in mijn nieuwe notebook my before i die lijst schrijven

Favoriete nagellak kleur voor de herfst, bordeauxrood

Rainbow, uitzicht vanaf mij raam

Mijn nieuwe lovely boots! Yeah!

Dit gebeurt er wanneer ik moe van school kom ....

Mijn nieuwe nagellakjes van Essie, i love it!

Weer zo'n selfie time moment

Just a beautiful flower

Cupcakes gebakken voor de hightea, oeehhh

Oude foto kwam ik tegen van vorig jaar met de dansklas

hearteyes, wauwiee

Chillingz in mij favoriete pyjama broek, don't judge me

Dit waren mij belevenissen in foto van vorige maand, als je meer life in pictures van mij wil zien volg me dan op instagram @jentelblog. Ik hoop dat deze maand vol met verrasingen zit! 

Kisses from Jentel 

17 reacties:

  1. Je bent echt prachtig, wie is die boy?? HE's hot ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vandaag precies zo'n post online gezet! Ik vind het altijd heel leuk om te zien en te lezen.
    Ik ben jaloers op je Essie lakjes en je dunne benen, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke diary! Grappig dat je op de wc staat voor je outfit! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke blog!!!
    http://notprettybutbeautiful.blogspot.nl/
    liefs! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waaauw je bent een mooi meisje! :) hihi. Ik heb je blog net ontdekt en ik vind hem heel leuk! ik ben je nieuwste volger! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke foto's, gave Essie nagellakjes!
    Je kniekousen staan echt goed x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dat je door bent! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aww you're so beautiful (:
    I'm already following

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij ontzettend knap!
    En wat een leuke blog,

    Liefs,
    Zjeneschka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een leuke foto's en wat leuk dat je danst. Wat doe je voor stijl? Ik dans zelf ook, jazz en modern. Je hebt een leuk blog , ik volg je!

    Liefs,
    Lindsey.
    http://sparksandfairytales.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe ballet, modern, jazz en soms hiphop! Wat leuk dat jij ook danst! Kisses

      Verwijderen
  11. wauw jouw schoenen zijn echt prachtig! mooie blog trouwens! wij volgen je!

    http://beautyandfashionwonderland.blogspot.be/
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥