20131028

NEW IN | Geruite sjaal en een gele muts

Hi iedereen! Och och wat een wind allemaal vandaag. Dan fiets je naar school toe met moeite tegen de wind in, zie van die mensen die wind mee hebben en woesjen weg. En dan denk je: ja jij hebt het makkelijk. Ik moet tegen windkracht 10 fietsen. Gelukkig had ik op de terug windje mee. Maar altijd als ik even in de stad ben moet ik altijd wel iets klein kopen. En deze keer heb een nieuwe sjaal gekocht en een nieuwe 'beanie'. Ik vind het leuker om soms wat kleinere soort van shoplog's te laten zien.




En het is deze geruiten sjaal geworden! Van de H&M, ofcourse. Ik vind hem erg leuk, want ik vind rood/ donker rood wel altijd bij mij leuk staan. En ik vind het echt een herfst/winter kleur. Hij staat echt perfect met mijn winterjas! Ik had ergens een super leuke outfit gezien met deze sjaal. En gelijk dacht ik: die moet ik hebben! Alleen jammer dat het erg lang is voor mij, dus ik kan niet gewoon om mijn nek laten hangen. Prijs: 14,95. Trouwens het valt me nu pas op dat mijn haar erg pluizig is op de laatste foto, let daar maar niet op, hihi.




En dan heb ik ook deze beanie gekocht. Beanie klinkt veel leuker dan een muts! Ik was in de H&M met mijn vriendinnen, en ik deed hem eigenlijk voor de grap op. Maar eigenlijk staat geel mij wel goed. Het is niet helemaal geel het heeft ook iets oranje in zich. Ik ben er echt super blij mee! Prijs: 6,95

Dit waren mijn laatste koopje van deze keer. Ik ben er echt blij mee dus daarom moest ik het gewoon met jullie delen. Wat hebben jullie laatst nog gekocht?

Kisses from Jentel 

14 reacties:

  1. Wat een leuke items! :) En ik wou ook even zeggen dat ik je header echt prachtig vind! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuke dingen heb je gekocht! De sjaal vind ik mooi! en het ik wil ook zeggen dat je header supermooi is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke beanie! :)
    XOXO
    www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die muts is super leuk!
    Liefs,
    www.xwiesx.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die beanie is echt fijn ! Staat mooi bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie aankopen. En prachtige sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb die sjaal ook, hij is leuk he! :) De beanie staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind die sjaal zoooo leuk! Ik heb een trui van de H&M in precies dezelfde kleur :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kleur muts zeg! Staat je mooi, die kleur!
    Je hebt een leuke blog, ik volg je nu ^^
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥