20131021

Waarom ik van de herfst hou ?!

Voor sommige mensen is de vakantie net begonnen en die van mij is net afgelopen. Dus weer hard leren, pff.  Ik vind herfst een van de leukste seizoen van het jaar! Het past echt helemaal bij mij! Waarom ik van de herfst hou, moet je maar snel veder lezen!

  • Sjaals: Ik hou van sjaals, ze zitten zo lekker om mijn nek gewikkeld. Laatst wou ik alleen maar van die colsjaal, maar de laatste tijd ben ik toch weer geïnterseerd met die gewone sjaal. En ik heb ook een nieuwe sjaal gekocht laatst. Met een schotse ruit, van de H&M. Maar kortom sjaals zijn niet te missen bij mij in de herfts
  • Mutsen: Ik heb eigenlijk nooit iets met mutsen gehad, ik droeg ze bijna niet. Alleen bij het schaatsen  Tot dat ik een gele muts zag bij de H&M. Maar het zit zo lekker over je oortjes heen, nu ga ik zeker weten meer mijn muts dragen! 
  • Geurkaarsen: Ik vind de geur van appel en kaneel toch het lekkerst voor de herfst. Het is echt de perfecte herfstgeur. Kaarsen maken het gewoon lekker gezellig in huis en het ruikt ook nog lekker! Ik heb zelf choco cappucino geurkaarsen en die ruiken ook echt lekker. 


  • Dichterbij Sinterklaas en Kerst: We komen toch weer dicht bij de Kerst en Sinterklaas. Toch wel de gezelligste dagen van het jaar! 
  • Sweaters: Yeahh we kunnen weer lekker compfortable sweater dragen! Het is toch lekker warm en ik kon niet wachten dat ik ze weer kon dragen. En natuurlijk shoppen!
  • Wandelingen maken in het bos: Ik vind het toch wel leuk om met mij ouders een wandeling in het bos te maken als het herfst is. Vroeger zocht ik dan beukenootjes, eikeltjes en dennenappels. En het zou me ook leuk zijn als ik mooie foto's kan maken in het bos.


  • Verkleurende bladeren: Ik vind het altijd mooi hoe de bomen verkleuren maar vaak echt in mooie kleuren, i love it. Hierdoor krijg ik echt een herfstfeeling. 
  • Gezelligheid: Ik vind de herfst echt de gezelligheid maand. Lekker met je ouders onder de denkens tv kijken met kaarsjes aan en thee drinken of chocomelk.
  • Lekkere warme sokken: Je voeten moeten ook opgewarmt worden met lekker wolle sokken of lekker lange kousen
  • Thee en Chocomelk: Jaa we gaan weer volop thee en chocomelk drinken! Nouja ik dan :). Thee drink ik toch het liefst. Chocomelk is iets te zoet voor mij soms.


Kisses from Jentel 

6 reacties:

  1. Oeh ja, ik ben het helemaal met je eens! Dit zijn juist fijne seizoenen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal met je eens! Ik vind de herfst ook echt een heerlijk seizoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ik hou ook heel erg van herfst, lekker thee drinken in een trui. en naar het bos gaan inderdaad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd ook echt van geurkaarsen en warme chocolade melk. En inderdaad: aftellen naar Kerst, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥