20131003

BEAUTY | Najaar beauty trends

Ik heb je een paar weken geleden al een 'Najaar fashion trends' geschreven. En vandaag ga ik over najaar beauty trends schrijven. Ik ben ook van plan om wat vaker over beauty omdat ik de laatste tijd toch weer interesse in krijg. Vandaag ga ik mijn favoriete beautytrends laten zien van dit najaar.

Rebbelse lippen



In de zomer mooie felle rode kleuren maar in de winter lekker donkeren lippen, donker, donkerder en het donkerst. Kersrode lippen vind ik erg mooi in de herfst. Vooral vaak op de runways zie het het in combinatie met een natuurlijke look.


Natrual beauty




Een natuurlijke huid hebben raakt nooit uit de mode, dus ook niet deze keer! Een mooie schone huis hebben.   
Met een lichte foudation of BB cream en een likje mascare en een beetje touch op je wangetjes met blush. Je hoeft niet altijd veel make-up op de hebben om een beauty te zijn. En beauty komt van binnen en een klein beetje van buiten.


Donkere ogen





Ook weer hoe donkerder hoe beter, en dan helemaal zwart. Dikke zwarte eyeliner op. En omlijne ogen met een weer een dikke zwarte oogpotlood. En wat je ook heel veel zag op de runway is de cateyes met donkere matte oogschaduw en eyeliner.


Aardkleuren op de ogen





Mooie aardkleuren komen ook voor op je ogen. Juist het omgekeerde van donkere ogen. Het moet juist een beetje natuurlijk uitzien. Met de kleuren bruin, brons en goud.


Metallic 




Mettalic zie ik de laatste tijd echt overal ook trouwen veel in kleding. Maar in beauty is het echt een trend! Vooral mettalic op je nagels, met steentjes erop maar ook gewoon een mattelic lak. Maar wat je ook zag mettalic op je ogen en dan met cateyes.

Kisses from Jentel 

11 reacties:

  1. De naturale beauty en aardkleuren. Me like! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Leuk om te zien wat er elk jaar weer een trend is hè, haha! Vind alleen "Natural beauty" iets te natural voor normaal, maar ik vind het altijd wel tof al die creaties op de catwalks. En aardetinten op je ogen vind ik zo mooi, gebruik ik bijna altijd voor dagelijks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke inspiratie post! De rebels lippen vind ik geweldig!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  5. opvallende lippen vind ik heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergave trends! X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow mooie beelden zeg!
    Ik heb net een donkerpaarse lipstick gehaald,
    ben d'r helemaal fan van!
    (Maar heb ook gewoon bordeauxrood, rood en knalroze haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love of those inspirations!

    Girl I need your help! My best friend and I are nominated for the best blog of the year , it will mean so much for us if you could vote for us right there : http://www.golden-blog-awards.fr/blogs/pretty-tiny-things.html

    Thank you if you do it!

    By the way if you like our blog , feel free to follow us on GCF !

    Kisses ♥

    Emily from Pretty Tiny Things

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥