20131214

PHOTOGRAPHY | Sunshine

Eigenlijk zou ik nu moeten gaan leren. Eigenlijk ja. Maar ik heb gewoon geen motivatie nu, ik hoop strakjes wel. Ik had vandaag een optreden met dansen op een expositie. Een jaar geleden had een schilder foto's van ons gemaakt en ging daarvan een aantal schilderen, waaronder ook ik! Maar het was echt super leuk! Alleen het vervelende was dat er geen wc was en geen verwarming. Dus wij allemaal gezellig bij elkaar zitten. Daarna gingen we nog lekker op het strand ergens wat eten. En toen heb ik nog wat foto's gemaakt. Op het strand met de zon is het altijd zo mooi om foto's te maken. Het liefst wou ik dat een Canon of een nikon camara had en echt van alles kan fotograferen. Ik krijg echt steeds meer intresse erin.






Kisses,
Jentel 

11 reacties:

  1. erg mooie foto's ♥ soms zijn er hele fijne aanbiedingen voor nikon/canon camera's, scheelt een hoop geld xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooi gefotografeerd! Foto's maken vind ik ook echt steeds leuker worden :)
    Als je het leuk vind ben je bij deze van harte uitgenodigd om mee te doen aan mijn linkparty vandaag! Hier kun je reclame maken voor je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto én een link naar jouw blog! Tof toch?!

    Veel liefs!
    van Lifebyrosie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's. Sinds ik een nieuwe camera heb, maak ik ook zoveel foto's!

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Echt mooie foto's heb je getrokken! :)
    xxx Nausikaä
    www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥