20131211

Sinterklaas cadeautjes en kerstjurkje

Hi Lovely! De komende weken voor de vakantie ga ik even niet meer zo veel schrijven op mijn blog. Ik heb het gewoon heel erg druk en ik heb geen tijd in de weekenden te schrijven. Ik heb het ook nog erg druk met mijn huiswerk. Ieder leeraar/lerares wil wel een repetitie voor de kerstvakantie hebben. Ik hoop dat jullie dit snappen. Maar er komen nog wel kleine artikelen online deze weken denk ik, dus schrik maar niet hoor.

Dit weekend heb ik nog met mijn famillie Sinterklaas gevierd en we hadden lootjes getrokken. Ik had mijn moeder getrokken en ik had voor haar iets van Rituals gekocht. Lekker om jezelf te verwennen. En mijn opa had mij getrokken en als surprise had hij spitzen gemaakt. Echt super leuk! Voor de mensen die niet weten wat spitzen zijn: het zijn balletschoenen waarbij je echt helemaal op je tenen loopt/danst. Ik heb zelf twee baby lips gekregen de blauwe en de oranje variant.Willen jullie daarvan een review zien? Want al heel veel mensen hebben daar een review over gedaan? Willen jullie mijn mening ervan weten? En ik heb nog Wreck this journal boek gekregen, en nog een bioscoopbon van tien euro en ofcourse heel veel chocolade! Ik schriijf nu over Sinterklaas, terwijl ik super erg in de kerst stemming zit. Op de radio in de aula kwam het liedje 'All i want for chistmas' sinds dien heb ik dat liedje in mijn hoofd en ik heb al kerstlichtjes op mijn kamer. En ik heb gisteren mijn kerst jurkje besteld. Want volgende week donderdag heb ik kerstdisco en je moet persé in een jurk en op hakken.





Mijn kerstjurkje die ik heb besteld! Ik vind het erg mooi met dat kant. Hij is van asos.com. Hebben jullie ookal zo'n zin in kerst?

Kisses,
Jentel 

19 reacties:

  1. Leuke update! Je hebt echt een heel mooi jurkje besteld. En yayy, je cadeautjes zijn ook heel leuk! Ik snap dat je het druk hebt met school, inderdaad alle leraren plannen nog een toets in voor de vakantie. Ik heb er volgende week 6, zucht.. :(. Nou, we overleven het wel! En daarna lekker uitrusten en weer veel bloggen! Liefs, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wreck this journal is zo leuk! En wat een mooi jurkje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat jurkje is echt perfect voor de kerst, en Wreck This Journal is ook heel leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Babylips zijn zo fijn, en wreck this journal lijkt me heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt leuke dingen gekregen. succes op school & daarna lekker genieten van de vakantie ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke cadeautjes en dat jurkje is echt georgous !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het ook zó druk met school. Heb na de kerstvakantie pas mijn tentamens, mweeh! Maar deze gifts lijken mij een hele fijne troost ;-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi jurkje, en leuk dat je wreck this journal hebt gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie jurk! Ik ga misschien ook zoiets halen :)

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk het boekje heb ik ook! op mijn blog staan er ook een paar foto's van!
    als je bij het zoek balkje op wreck this journal typt krijg je die wel! :)
    ik vind het altijd heel leuk om op youtube of google te zoeken naar andere mensen
    die heel dat boekje gedaan hebben!

    plus die twee kleuren babylips heb ik ook :)
    Dat jurkje is trouwens echt prachtig

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke cadeaus en mooi jurkje!

    Ik volg je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat grappig; ik heb ook Wreck this journal gekregen voor sinterklaas ;) Hij is echt heel erg leuk vind ik! Leuk kerstjurkje :)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke cadeautjes en vooral het boekje!
    Ik heb altijd al zo'n boekje gewild (:

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥