20131204

Warm aankleden voor de winter

Brrr, hebben jullie dan ook de laatste tijd? Dan ben je op school en dan zit je in aula of klas en dan heb je het gewoon koud. Komt omdat ik nog best wel veel zomer kleding in m'n kast heb liggen, vind ik dan, mijn moeder niet, hihi. 'A girl can never have enough clothes'. Het word ook winter, of is het al winter? De dagen worden kouden en dat betekent dat je ook warmer moet aankleden maar hoe? Daarom geeft ik jullie mijn tips voor jullie om warm aan te kleden. 


  • Natuurlijk sweaters, ohyeahh! Ik was echt blij dat ik mijn sweaters weer uit de kast kon halen. Ze zijn lekker warm en zitten comfortabel. Ik heb wel als ik van die dunne truien draag, dat ik het nog steeds koud heb. Het is handig om een lange mouw eronder te dragen. 
  • Laagjes dragen is ook echt handig en kan er ook nog super leuk er uit zien. Bijvoorbeeld heb je een mouwloos shirtje maar met een super leuke kraag erop kan je dan onder de trui laten komen. Kan ook met een blouse. Het kan ook echt super leuk staan!
  • Cardigans. Ik had de jaren hier voor geen cardigans. Maar ik heb er nu één en ik ben er verliefd op! Hij is lekker grof gebreid waardoor die lekker warm is. En je hebt ze ook echt in super leuke printjes en kleuren.


  • Altijd een lange mouw t-shirt dragen onder je kleding. Dit helpt echt! Want soms heb ik dan een mouwloze shirt met een colbertje aan en dan nog steeds heb ik het koud. Daarom is het wel handig om een lange mouw shirtje te dragen
  • Een panty of een maillot dragen onder mijn broek. Gelukkig heb ik dat nog niet hoeven doen, maar vorig jaar heb ik dat wel vaak gedaan omdat ik het soms gewoon koud heb aan mijn benen. 
  • Sjaals kunnen ook niet missen. Lekker om je nek heel gewikkeld. Ik draag alleen een sjaal als ik mijn jas aan heb. Maar je kan ook heel goed sjaals combineren met een colbertje. En nog veel meer natuurlijk!

Dit waren mijn tips voor jullie. En hebben jullie ook nog tips, laat het achter in de comments!

Kisses,
Jentel 

9 reacties:

  1. Fijne tips!! Mooie foto heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 21 december is het pas officïeel winter, maar gevoelsmatig volgens mij nu al ;) fijne tips.! xx ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op dikke truien en sjaals :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik merk dat ik het fijn vind om een lange grijze sjaal gewoon losjes om te doen, meer als accessoire. Wanneer het dan ECHT heel koud is wikkel ik hem nog een keer extra om!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tips! Ik hou van warme truien :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥