20131202

LIFESTYLE | Mijn favoriete serie's

Hi Goodmorning! Sorry voor dat ik bijna nooit meer op instagram zit. De tablet is een beetje kapot. Maar ik heb goed nieuws na bijna een half jaar zonder mobiel ga ik weer een mobiel kopen hoor! Dan kan ik weer vol op instagrammen en twitteren. De laatste tijd kijk ik heel vaak serie's en mijn favoriete serie's wou ik wel met jullie delen! Laat me ook weten wat jullie favoriete serie's zijn in de reactie!

The Carrie Diaries

Dit is echt mijn favoriete serie van dit moment: The Carrie's Diaries. Het gaat over het leven van Carrie Bradshaw, van Sex and the City's, in de jaren '80. Carrie woont met haar zusje en vader buiten New York. Haar vader wilt dat Carrie advocaat word, ze gaat stage lopen in New York. Maar dan ontmoet ze de redacteur van Intervieuw Magazine.

Pretty Little Lairs

Oké wie kent deze serie niet. Het is echt zo'n spannende serie als er een aflevering is afgelopen wil je gelijk de volgende alweer zien. Het gaat over vijf vriendinnen. En op een dag is één van hen verdwenen. Na een jaar komen de 4 meiden alweer tegen. En is hun vriendin Allison gevonden onder een tuinhuisje. Na de begravinis van Alisson krijgen de vriendinnen allemaal een sms'je van A. Maar wie is A?

Awkward

En als laatste Awkward. En nog een keer wie kent deze serie niet. Je hoeft het niet persé op je laptop te bekijken en word gewoon uitgezonden op MTV. Het gaat over Jenna Hemilton, een vijftien jarige meisje op de middelbare school. Je ziet wat voor awkward moment zij beleeft.

Wat is jullie favoriete serie?

Kisses,
Jentel 

9 reacties:

  1. De 1e twee series kijk ik ook ! Favoriete series.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awkward is een geweldige serie! Leuk artikel! :)
    xxx Nausikaä
    www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahah, ik kijk geen series... Ik hoor best veel over Pretty Little Liars, Awkward kijken mijn vriendinnen ook allemaal. Maar ik ben sowieso niet zo'n tv-kijker haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awkward is mijn favoriet, maar tegenwoordig durf ik het niet meer zo goed te kijken. Ik raak er echt heel erg verslaafd aan en ik duik er echt te diep in. x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥