20131231

LIFESTYLE | Hoogtepunten 2013

Hi Everyone! Ohwauw het vandaag echt de laatste dag van het jaar. En daarom laat ik jullie een paar hoogte punten van 2013 zien. Het liefst wou ik allemaal leuke foto's laten zien wat ik allemaal heb beleefd in dit jaar. Alleen een groot deels zit op mijn blackberry die kapot is. 2013 was een geweldig jaar en ik hoop dat 2014 nog geweldiger word! Ik vind het ook weer fijn dat het een nieuw jaar word. Gewoon weer beginnen met een nieuwe frisse start.



Mijn beste vriendin Nanne ging auditie doen voor So You Think You Can Dance - The next generation. En ik mocht mee! We gingen met haar ouders naar Leiden. En haar vriendin deed ook toen mee. We moesten heel lang wachten in de zaal. Ik had ook nog Leslie gezien die toen had gewonnen. En nog een paar mensen van de gewone SYTYCD. Het was echt super gaaf! Alleen super jammer dat Nanne niet door ging. Maar haar vriendin wel maar die ging niet door tot de liveschows. Het was een leuke ervaring!

Ik was samen met drie meiden nog naar een Justin Bieber concert geweest. Het was gewoon heel spontaan afgesproken. Onderweg naar het stadion hadden we een film van Justin Bieber gekeken. Toen we eenmaal daar waren moesten harstikke lang wachten. Mainstreet kwam toen nog even. En toen nog lang wachten toen kwam er nog een dj. En natuurlijk nog langer wachten. En toen kwam hij met vleugels naar binnen. En dan alle meiden gillen. Het was echt super leuk dat ik hem gewoon in het echt heb gezien. Het was ook trouwens mijn eerste concert


Mijn blog bestond ook dit jaar een jaar! En ik was het gewoon vergeten. Dat was erg dom van mij. Ik schaamde me toen zo erg. Mijn blog ging best wel goed dit jaar! Ik had een aantal hoge pieken en ook wat dalen. Maar ik ben wel steeds harder gaan werken voor mijn blog. En heb ookal mijn eerste geld mee verdient.

Ik had auditie gedaan voor Dansdroom en ik ging gewoon door! Ik dacht echt niet dat ik door zou gaan met maar 2 jaar ervaring van ballet en modern. Dat hielde in dat van iemand die vroeger bij Scapino ballet danste les kreeg en dat we samen een choreo gingen aanmaken met haar en met niemand minder dan met Ed Wubbe. De hoofd choreograaf van Scapino Ballet. Het was echt zo'n gave ervraring. Hij heeft gewoon een goeie inzicht van een dans. En toen mochten we ook nog in het voorprogamma dansen van Scapino Ballet. Dat was echt een avond om niet te vergeten. Op het einde kwamen van die oude opaatjes naar mij toe en zeiden dat ik het super goed hadden gedaan en dat ze het mooi vinden om jong talent op het poduim te zien. Dat was zo lief.

Ik wens jullie allemaal een fijne oud en nieuw meiden! En ik hoop dat 2014 een geweldig jaar word!


Kisses,
Jentel 

5 reacties:

  1. Mooie foto's, die eerste is echt leuk :) Ik wens je het beste voor 2014 ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie hoogtepunten ♥ fijne jaarwisseling xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het 1jarige bestaan van je blog! En zo gaaf dat je naar Justin's concert was gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie hoogtepunten allemaal, klinkt echt als een heel leuk jaar! Op naar het volgende, fijn nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne hoogtepunten! Gelukkig nieuwjaar trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥