20131229

REVIEW | Baby Lips


Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Eigenlijk een review waar blogs vol mee staat, maar dat hou mij niet tegen om deze Baby Lips te reviewen. Ik heb er twee van de collectie: Hydrate en Cherry me. In Nedelands zijn 5 verschillende smaken verkrijgbaar. Alleen ze waren moeilijk te vinden in Nederland eerst maar je kan het nu bij de Etos kopen en bij de DA volgensmij.



Zonder iets op mijn lippen


Hydrate is mooie doorzichte lipbalsem, die ook nog een mooie glans heeft. En hydrateren doet hij zeker! Mijn lippen voelen daarna veel zachter. Het blijft ongeveer een uurtje zitten op je lippen daarna moet je het bij smeren. Ik heb deze lipbalsem altijd in mijn etui zitten voorals ik op school zit met drogen lippen. Hydrate ruikt ook erg lekker, maar naar waar kan ik even niet snel vinden.
Cherry me is mooie wat donkere rode kleur. Maar van mij mocht de kleur nog iets intenser. Maar nog steeds de kleur is erg mooi. Deze balsem voelt veel romiger aan dat Hydrate. En deze maakt de lippen ook weer lekker zacht. En Cherry me ruikt natuurlijk lekker zoet naar kersen.

De hype rond Baby Lips, tjaa. Zo bijzonder vind ik ze ook niet. Maar ze zijn wel handig voor in je tas, of zoals ik in mijn etui voor school.

Baby Lips zijn in 5 smaken te kopen bij de Etos en bij de DA voor 3,49 euro

Kisses,
Jentel 

7 reacties:

  1. Ik snap de hype ook niet helemaal, heel bijzonder zijn ze ook weer niet. Ze zijn wel fijn en leuk! Ik heb Cherry Me. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er nog geen ervaring mee, maar 'cherry me' vind ik een mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze ook niet zo bijzonder, haha. Wel een hele goede review en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb Cherry Me, en inderdaad, ik snap de hype ook niet helemaal. Maar hij heeft wel een leuk kleurtje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook een paar varianten van Babylips, ik vind ze erg fijn maar ik snap ook de hype er niet helemaal aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb 6 varianten, vind ze super fijn ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er goed en de hype is inderdaad overdreven. happy new year!
    x robin (http://kissokill.net/)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥