20140108

#Bloggerboekje


Weetje nog van vroeger, die vriendenboekjes. Waarin je samen met vader of moeder ging inschrijven. En dan het ook helemaal beplakken met stickers die je thuis had liggen. Ik vind het nog steeds super leuk om mijn oude vriendenboekjes te lezen. En mijn kleine broertje heeft er ook nu een, echt zo schattig! Dat was verleden tijd. Vandaag heb ik een artikel dat heet #bloggerboekje Ik zag dit bij voorbij komen bij Sophie van filosophiee.nl. En ik vond het echt super leuk om te lezen! Het is eigenlijk een soort van vriendenboekje alleen dit keer alleen voor bloggers. Dat jullie, mijn lezeressen, toch steeds meer over mij weten.

Naam: Jentel
Leeftijd: 14
Geboortedatum: 9 juli 1999
Geboorteplaats: Vlissingen
Broers/zussen: Twee broertjes Jair (12) en Enzo (4)
Lengte: Och, dat heb ik al zo lang niet gemeten. Maar ik denk 1,57 meter, klein hé
Klas: HAVO 3
Hobby's: Dansen, bloggen, tekenen, fotograferen, shoppen en veel afspreken met mijn vriendinnen
Favoriet schoolvak: Biologie
Favoriete schrijver: Ik heb niet echt een favoriete schrijver
Favoriete TV progamma: Wie is de mol en Expeditie Robinson
Favoriete serie: Pretty little lairs en The Carrie Diaries
Favoriete film: Titanic omdat het zo'n mooie film is
Favoriete eten: Pizza
Ik ben goed in: dingen vergeten
Ik heb een hekel aan: mensen die zichzelf alles vinden
Droomberoep: een profesionele danseres worden
Wat zou je graag willen: gelukkiger zijn
Favoriete blog: De blog van jiamie lifesplash.nl
Favoriete blogonderwerp: Fashion is altijd geweest
Wat zou je graag willen bereiken met je blog: Meer en meer groeien met mijn blog 
Bloggerdroom: Heb ik niet echt. Ik wil gewoon zo lang bloggen en steeds groeien
Wat is je grote bloggerstip: Schrijf je artikelen met plezier en de lezeressen zullen met plezier lezen!

Nu wil ook iets van jullie weten! Laat het in de reactie achter of neem dit over met de hastag #bloggerboekje! Laat me ook weten of jij dit gaat over nemen dan neem ik zeker een kijkje!

Kisses,
Jentel  

7 reacties:

  1. Leuk om te lezen! Ik had vroeger ook veel vriendenboekjes. Leuke herinnering aan mijn kindertijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat grappig! Ik ga hem misschien ook invullen, het is in ieder geval een heel leuk idee. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha super leuk! We hebben echt beide de favoriete tv series, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Ik vond vriendenboekjes altijd geweeeeldig, nog steeds vind ik het leuk om er in terug te lezen! Leuk om te lezen! (mijn favoriete eten is ook pizza, zo veel mogelijk haha) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk zo'n bloggerboekje! Ik ben ook dol op Pretty Little Liars! :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat leuk zo een blogger boekje! Misschien doe ik hem ook wel eens binnenkort! Ik vond het vroeger ook heel leuk om zo een vriendenboekje te hebben. Ook had ik zo een boekje waar iedereen van de klas dan een tekeningetje moest inmaken, maar ja dan praat ik wel over de kleuterschool. ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥