20140110

Five Loves

Hi! Goeiemorgen allemaal! Nog even een dagje bikkelen en daarna weer lekker weekend, yeah! Wat gaan jullie in het weekend doen? Ik ga outfit foto's maken met Julia dus die komt sowieso volgende week online. Ik ga vandaag mijn favoriete of wel mijn loves laten zien van dit moment. Ik heb dit soort arikelen al een paar keer zien voorbij komen op blogs. En ik vond het leuk om te lezen. 


Statement ketting
Ik heb deze ketting nog maar net. En ik ben er nu al helemaal dol op. Ik vind het echt een prachtige ketting! Ik was al een tijdje opzoek naar een leuke statement ketting, ik ben heel erg kieskeurig. En toen kwam ik deze tegen bij de River Islands en het was liefde op het eerste blik. Ik heb gewoon niet naar de prijs gekeken. Ik moest deze ketting hebben. Dat het bloemetjes zijn vind ik echt zo leuk!



Warme sokken
Voordat ik naar de Primark ging moest ik van die warme sokken meenemen. En toen kwam ik deze leukerds tegen. En wat lekker warm zijn ze, i love it! Ze lopen ongeveer net onder mijn kniën. Ik draag ze nu als ik thuis kom van school elke dag.


Starbucks
Zaterdag had ik voor het eerst Starbucks gedronken. Ik ik wou dat heel lang. En hier in Zeeland geloof ik is geen Starbucks te bekennen. We gingen dus met mijn moeder en Nanne, mijn vriendin, naar de Starbucks op Rotterdam Centraal. Dus we namen gewoon een trein later. En ik en mijn moeder zaten er zo van er zijn zoveel keuzes koffie en thee. En het was weer liefde op het eerste gezicht, haha. 




VSCO Cam
Vsco cam is een hele handige app om foto's te bewerken. Want ik ben de filters van Instgram een beetje zat, ze lijken zo nep vind ik. Op Vsco heb je ook filters, maar je kan ook instellen of je de filter helemaal wilt of een beetje. De filters zijn ook veel mooier. Je kan ook het licht instellen en nog veel meer. En je dan heb je ook een soort van site, klik hier op die van mij te zien. Deze app is voor Androit en Iphone.



Trumpets - Jason Derulo
Alweer de laatste en dat is een liedje van Jason Derulo. Ik word zo blij van dit liedje! Moet je gewoon even luisteren!

Kisses,
Jentel

12 reacties:

  1. Oh ik ben heel benieuwd naar die app met nieuwe mooiere filters!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. VSCO cam is fijn hè! En ik wordt altijd zo vrolijk van dat liedje haha. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je ketting en sokken heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik gebruik ook altijd VSCOcam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke ketting! VSCO cam kende ik helemaal nog niet, ik ga eventjes hem downloaden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die sokken zijn echt leuk! Geniet van je weekend :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat liedje ben ik ook verslaafd aan en wat een leuke sokken haha!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥