20140118

Uitleg


Hi! Alweer een weekje niet geblogd. Voel me altijd zo slecht als ik een tijdje niet heb geblogd, want ik heb jullie beloofd om drie keer per week dat er een artikel online komt. Maar dat aantal kan ik nu even een tijdje niet halen.Want altijd schreef ik mijn artikelen alvast in het weekend en op woensdag. Maar nu kan dat niet. Want elke zondag dans ik van 10 uur tot 6 uur. Dat gaat nog een paar weekjes door. Daarna ga ik op vrijdag en een weekend naar Den Haag, dus vrijdag school vrij voor mij, ohyeah. Dus ik moet al mijn huiswerk afhebben op zaterdag, nog even snel met mijn vriendin/vriendinnen afspreken en nog bloggen daarna. Dat gaat gewoon niet meer zo goed. Dus ik zeg jullie dat er ongeveer elke week minstens één artikel online komt. 

Ik wou jullie dit gewoon even laten weten! Geniet van je weekend!

Kisses, 
Jentel 

5 reacties:

  1. Thanks voor de uitleg ;-)
    En leuke foto's trouwens!

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat moet je lang dansen zeg, maar wel ontzettend leuk! Veel plezier. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je minder kunt bloggen nu! Wel erg leuke foto's :)
    PS: Doe jij al mee an mijn winactie? :)
    http://michelleslillavarld.blogspot.nl/2014/01/winactie-jewelryznl.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wel jammer dat je minder tijd hebt om te bloggen, maar genoeg leuke dingen in de planning, have fun! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel jammer, maar ik snap ddat het niet lukt ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥