20140106

Shoplog Rotterdam

Hi Goodmorning! Vandaag weer naar school meiden. Zucht, ik heb er echt geen zin in. Ik ben net lekker gewent aan de vakantie. Maar ik heb wel weer zin om al mijn lieve vriendinnen weer te zien. En om weer te dansen. Maar ik heb wel zin om mijn nieuwe kleding te laten zien, hihi. Zaterdag was ik samen met mijn vriendin naar Rotterdam geweest om lekker te gaan shoppen. En mijn vriendin was nog nooit bij de Primark geweest dus we moesten zeker naar de Primark toe. Ze was echt zo van omg wat is het hier goedkoop. We zijn ook nog het winkelcentrum Alexandruim in geweest. Daar zijn we nog naar de River Island en de Claire's en nog veel meer geweest.


 Primark Allebei 7 euro
Er waren heel veel jurkjes bij de Primark. En altijd kunnen er nog wat jurkjes bij in mijn kledingkast. De linker jurkje vind ik de kleur heel mooi. Er zit ook een soort van shimmer in wat erg mooi is. Er zit ook nog een zwart riempje bij de jurk. De bloemetjes jurk zit heel erg strak wat eigenlijk mooi is. Ik kan niet wachten tot dat ik deze jurk ga dragen!


 Primark 3 euro - Primark 16 euro
De shirt vond ik zo leuk omdat ik ook al een sjaal heb met een schotspartoon. En dat kraagje vind ik ook echt super leuk! Het is wel een kort topje maar het is ook weer geen crop top. En deze trui is gewoon lekker simpel met die strepen. Hij zit erg lekker en is ook lekker warm. Het is nu al een favoriet!


 Primark allebei 3 euro
Rokjes vinden is altijd zo moeilijk. Ik ben slank en dus niet alles past. Boven aan de rokjes zit een strakke elastiek dat vind ik fijn. Want dat blijven de rokjes zitten.


River Islands 17 euro
Ik ben zo verliefd op deze mooie ketting! Ik was al een tijdje opzoek naar een leuke statement ketting. En het liefst dat in een vorm van bloemetjes.


Primark 5 euro - River Islands 5 euro
Ik moest nog lekkere warme lange sokken hebben. En die kan je natuurlijk goed vinden bij de Primark. Ze zijn heel warm van binnen. Erg handig voor de koude winterdagen. En nog deze schattige sokjes van de River Islands. En het leukste vind ik die roesjes aan de bovenkant. Die wil ik zo uit laten komen boven mijn laarsjes.


Primark 4 euro - Claire's strikje 4,50 euro
Ik kon deze muts gewoon niet laten staan. Het is zo schattig met dat beren gezichtje erop. En ik heb nog een simpel zwarte strik voor in je haar gekocht.

Dit was mijn shoplog voor deze keer! Ik ben echt heel erg blij met mijn spulletjes. En ik kan niet wachten om ze te dragen. En natuurlijk om outfit foto's weer te maken.

Kisses,
Jentel 

8 reacties:

  1. Leuke aankoopjes! Vooral je trui van Primark en je ketting zijn heel mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke dingetjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die sokjes zijn echt leuk! Dat is inderdaad echt leuk als je het ergens bovenuit laat komen :) Ook je andere aankoopjes zijn super mooi! Sterkte weer op school, ik deel het leed.. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die ketting is echt leuk! En ik vind de rokjes zo tof! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie aankopen! Dat rechtse rokje van de Primark heb ik ook, hij is zo leuk :) Ben benieuwd naar outfits met je nieuwe kleding! Succes weer op school :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie items heb je gekocht! Jammer dat de primark hier zo ver vandaan ligt x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥