20140122

Collect Memories, not Things


Hi Lovies! Ik heb weer een outfit foto's voor jullie! Vandaag een lekker casual outfit, met mijn favoriete sweater mijn altijd fijne witte allstars. En ik heb een rokje voor het eerst! Ik ging een paar weken terug naar de Primark en heb mijn eerste rokjes gekocht, jaa twee een blauwe en een grijse die je ziet op de foto's. En ik ben nu al helemaal verliefd op ze! Rokjes zitten gewoon erg fijn, het voelt heel vrij. Het voelt veel vrijer dan een broek. Het liefst zou ik ze elke dag aan doen.




Trui H&M | Rok Primark | Schoenen Converse


Kisses,
Jentel 

9 reacties:

  1. Mooie outfit! :)
    xxx NausikaƤ
    www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, zo'n mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Ik vind rokjes ook altijd vrijer voelen maar tegelijkertijd voel ik me er ook niet altijd even lekker in, maar dat zal wel zijn omdat ik spijkerbroeken gewend ben haha. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit! Je rokje en sweater kleuren echt mooi bij elkaar. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow echt een super leuke outfit!! Mooie foto's!!!
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die trui heb ik ook haha! Hele leuke outfit, ik ben ook dol op rokjes, ze zitten zo fijn!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥