20140611

5 Loves #2

Hellooo people! Op woensdag ben ik best wel vroeg uit, vind ik zelf. Ik ben namelijk vaak pas om vijf uur uit want ik dans nog na school op school. Dus ik had weer zin om te bloggen. Ja ik weet het de laatste tijd blog ik niet meer zo veel. Maar ik hoop dat ik het weer kan oppakken! Want ik vind het zo zonde om mijn blog te verwaarlozen. En trouwens binnenkort bestaat mijn blog alweer twee jaa! Dat word feest, noujaa feest. Vandaag ga ik weer mij 5 loves laten zien, dus eigenlijk mijn favorieten van dit moment. Ben ook benieuwd naar jullie loves laat het weten!



Gele trui
Weten jullie nog dat ik een gele beanie had? En ik vond dat zo leuk staan dat ik nog een gele items in mijn kleding kast heb. Namelijk deze trui, en wat hou ik van deze trui, dûh hij staat in mijn 5 loves. De vorm van deze trui vind ik zo leuk. De trui is ook al van zichzelf al een statement door die gele kleur. Vind het echt perfect voor de lente! Hij is niet te koud en ook niet te warm.


Paarse L'oreal nagellak
Omdat het lente is wou ik wel een pastel nagellakje kopen. Alleen bij pastel kleuren ben ik zo bang dat het te licht is voor mijn huidskleur. Ik heb al een mint kleure nagellak en ik was al een tijdje opzoek naar een lichte paarse kleur. Toen heb ik deze gevonden van L'oreal. Voor 6,00 euro.


Stay High - Habits Remix
I lovee this song! Ik ga altijd los op dit liedje omdat ik de beat zo leuk vind. Ik ga alleen helemaal los als ik in me eentje bent. Hahah iedereen heeft wel zo'n liedje waarbij die helemaal los gaat. Dit is een van die van mij!


Colour Run
Zaterdagavond had ik de Colour run. En het was echt geweldig. Je ging dan 5 km hardlopen bij ons over het strand wat een leuk uitzicht heeft. En dan heb je van die plekken waarbij je een bepaalde kleur word onder gegooid. Gewoon lekker vies worden eigenlijk. En daarna was echt ook feest met een dj ook echt gezellig!


Nike Flex
Ik ben serieus echt verliefd op deze schoenen. En ze zitten zo lekker echt bijna perfect gewoon en ze zien er ook nog super leuk uit. En trouwens ik lijk er ook een stukje groter, altijd een pluspunt voor mij. Maar bij de colour run waren ze helemaal vies geworden :(. Kan je misschien hierboven nog zien. Maar gelukkig zijn ze weer helemaal mooi. Oke oke het zijn hardloopschoenen, maar ik vind ze ook leuk om zo te dragen!

Wat zijn jullie Loves op dit moment?

Kisses,
Jentel 

3 reacties:

  1. Leuke en originele post Jentel! Heel veel vriendinnen van me gingen ook naar de colourrun, ik was er echt graag bijgeweest:)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuke dingen! Wat tof dat je de colorrun hebt gedaan! Stay high is ook echt een vaak geluisterd liedje bij mij haha ;)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk artikel! Ik vind dat ook een heerlijk nummer. Gaaf dat je de colour run hebt gedaan. En je schoenen zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥