20140630

June '14

Helloo peoplee! Ik ga weer eens beginnen om weer mijn foto's te laten zien wat ik heb gedaan in elke maand en laten we vandaag beginnen met Juli. Deze maand heb ik eigenlijk niet echt zoveel gedaan ik had vrijdag wel mijn laatste repetities, trouwens ik ga over naar Havo 4! Ik heb nog met de colourrun meegedaan en nog opgetreden. Wat hebben jullie deze maand gedaan?

Ik hou heel erg van bloemetjes vooral om ze te fotograferen |  Ik ben weer begonnen met tekenen in mijn boekje hier is zijn er 2 van de 6, artikel nog niet gezien? klik hier |  Met mijn lieve vriendinnetje outfit foto´s gemaakt op het strand, het was zo lekker weer! |  Mee gedaan met de colour run! zat helemaal onder de poeder, heerlijk haha |  Moest weer gaan optreden in Deventer op het havenwerk festival was zo leuk om eens een keer op een festival op te treden. |  Een weekendje bij mijn opa en oma geweest, in de mooie roze kamer.

Ohjaa je kan me ook volgen op twitter nu! Op @ jentelblog. Want ja, ik tweet over dingen en dan hou je ook gelijk mijn blog bij!

Kisses,
Jentel  

9 reacties:

  1. Leuk artikel. En wat goed dat je over bent naar 4 HAVO. Gefeliciteerd! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Wat gaaf dat je mee hebt gedaan aan de colourrun! :)
    xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful pictures and you´re so pretty Jentel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dat je over gaat! En de colour run lijkt me ook super gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! En heel gaaf dat je de colour run gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke en mooie foto's! Ik fotografeer ook altijd bloemetjes haha. Ik vind je tekening heel gaaf, ik teken ook heel veel! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥