20140619

New H&M ketting


Helloo peepz! Ik had vandaag heerlijk twee uur uitval, dus ik en mijn vriendinnen dus nog eventjes naar de stad. Als ik naar de stad ga kom ik altijd wel met iets terug. En deze keer was het dit kleine minimalistische kettinktje van H&M voor 4,95. Ik dacht echt zo: 'waarom niet?!'. Ik ben altijd niet zo van de sieraden en de accessoires geweest, maar dat wil ik veranderen! Want dan zie je op lookbook van die super leuke outfits met een leuke ketting of ring en dan denk je 'ooooh die wil ik ook!'. Ik vind hem best wel leuk nu, want eerst moest ik er een beetje aan wennen, alleen ik heb totaal geen idee hoe ik het kan combineren? Hebben jullie misschien nog ideetjes? Laat het achter in de reactie!


 Wat vinden jullie van het kettinktje?

Kisses,
Jentel 

4 reacties:

  1. Wat een leuke ketting! Ik ben ook niet zo van de accesoires maar ik probeer het ook wat te veranderen. Echt precies wat je zegt, je ziet er altijd zulke leuke outfits mee. :) Dus nu draag ik weer af en toe oorbellen of een armbandje. Fijn weekend, XX!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥