20140623

Summer inspiration

Hello there! Twee dagen geleden is de zomer officieel begonnen jammer moet ik nog twee weekjes wachten tot het echt zomervakantie is voor mij.  Maar hopelijk gaan die snel voorbij want ik heb zin in zomer. Hahah nu heb ik dat stemmetje van Olaf in me hoofd voordat hij Summer gaat zingen in Frozen, echt zo'n leuke film! Maar een zomer denk ik aan het strand, ijsjes, vakantie, de zee, rokjes, korte broekjes, bloemtjes en nog heel veel meer! Als ik deze foto's zie heb ik zo veel zin in Italië! Trouwens hebben mensen al vakantie in Nederland? 



Wat gaan jullie doen in de zomervakantie?

Kisses,
Jentel 

3 reacties:

  1. oh ik word hier zó vrolijk van! Geweldige inspiratie, I like! <3

    Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh zo leuk die inspiratie! Nog 3 weekjes bikkelen, dan is het vakantie!! Dat magische woord hè, haha.
    X Emma
    http://byemmathings.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nu zo veel zin om naar Italië te gaan (in Nederland blijft de zon toch niet lang, heb de hoop allang opgegeven). Eindelijk veel ijs, veel zon, een strand, leuke dorpjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥