20140616

I Create My Own Style bestaat 2 jaar!


Whieehoeee! Jaajaa je ziet het goed vandaag is mijn blog alweer twee jaartjes oud! Ik moest en kon de dag niet vergeten net als de vorige keer! Maar alweer twee jaartjes er is echt super veel gebeurt. Eerst hield ik het nog heel geheim. Echt niemand wist het alleen een paar vriendinnen en uiteindelijk kwamen me ouders erachter en soms ook opeens kinderen van school. Ik was altijd bang voor hun reactie wat ze ervan vinden. Maar bij mij vind iedereen het echt leuk! Gewoon wat anders wat niet veel mensen doen, noujaa niet veel mensen.

En ik wist nog dat ik outfit foto's met mijn webcam maakte en daar kreeg ik echt leuke reacties op! Nu doe ik het met een mobiel met een best wel goeie camara erop, en wat misschien later? En trouwens ik ben wel aan t sparen voor een spiegelreflex camara!


Ik ben echt super trots op mijn blog, ookal blog ik de laatste tijd wat minder omdat de repetitie week aan komt. Maar het ziet er veel professioneler uit! En deze layout is gewoon lekker simpel en leuk!

Ik hoop dat ik nog vele jaren met plezier mag en ga bloggen! Op naar het derde jaar!

Kisses,
Jentel 

7 reacties:

  1. Gefeliciteeeerd met het 2-jarige bestaan van je blog ♥ Ik vind je blog altijd heel leuk om te lezen, ga zo door :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Je hebt een erg leuke blog! :)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en je blog ziet er echt super cute uit lekker simpel en toch professioneel !

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥