20140607

Life is better at the beach


Heeii hooii! Ik heb weer een outfit voor jullie. En ik ging gisteren met mijn vriendin in avond nog gezellig even naar het strand en ik vond het een perfect moment om even outfit foto's te maken. Thanks Nanne voor de foto's! Ik vind het echt een super leuke outfit vooral mn jumpsuit in combinatie met mijn cardigan, geeft zo leuk effect! En mijn hardloop schoenen zitten gewoon zo lekker en staan ook super leuk bij de outfit geeft toch iets sportiefs.





Vest Vero Moda | Jumpsuit H&M | Schoenen Nike 

Kisses,
Jentel 

3 reacties:

  1. Wat een prachtige foto's en super leuke outfit!
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's, het ziet er zo heerlijk uit op het strand! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's, krijg meteen zin om naar het strand te gaan!
    xManon

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥