20131101

Dansen & Beautifull roses

Hi! Heb vandaag voor jullie weer een kleine update voor jullie, het is lang geleden dat ik dat eens had gedaan. Dus het werd weer eens tijd! Ik vind het altijd wel fijn op wat persoonlijke dingen op mijn blog te zetten. 

Ik had vandaag testlessen. Wat testlessen? Na school doe ik ook nog dansen op school. En ik had vandaag een soort van proefwerk dansen. Dan laat ik zien wat ik allemaal heb geleerd, dus we dansen gewoon de dansles wat we daarvoor hebben gehad. Ik zit nu in het 3e jaar. Maar dit jaar is het anders we krijgen nu er ook echt een cijfer. Maar het komt dus ook nu op mijn raport, whaat?! Dus je kan ook nu zakken met dansen erbij. Maar voor mijn gevoel ging het goed. Ik ben benieuwd naar mijn cijfers!

Ohyeah, het is weer lekker weekend. Even niet denken aan huiswerk en leren, natuurlijk. Ik had het de laatste twee weken echt druk. Gelukkig volgende week wat minder. In het weekend ga ik weer dansen. Morgen van 10 uur tot 5 uur, en zondag van 11 uur tot half 2. Heb er zo'n zin! En dan is woensdag het optreden. Wauw dat klinkt echt zo dichtbij. En als laatste mijn vriendin en ik hadden nog foto's gemaakt van deze mooie rozen.





Wat gaan jullie in het weekend doen?

Kisses,
Jentel 

7 reacties:

  1. Wat knap dat je zo danst! Ik ben wel benieuwd naar een filmpje, staat die toevallig ergens op je blog? ;) Ik dans zelf namelijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk heb je het gehaald!! Dit weekend ga ik gewoon lekker rustig aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk ik heb ook dansen op school voor cijfers, ik hou van dansen <3 wat leuk dat jij het ook doet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's heb je gemaakt. Ook heel leuk dat jullie dansen hebben op school, succes met het optreden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zelf een hele tijd in een wedstrijdteam gedanst maar door school ben ik hiermee moeten stoppen. Leuk dat jij deze richting op school volgt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Heel veel succes met het optreden! Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥