20130929

NEW IN | Vero Moda Sale

Dus 25 September was er een vip dag en avond bij Vero Moda. En dan was alles op de nieuwe collectie 20 procent kortig! Welke meisje op de hele wereld houd nou niet van korting?! En natuurlijk ben ik gegaan, dûh! Ik moest maar eens herfst/winter kleding shoppen want mijn kledingkast moet weer gevuld worden. Het is niet veel maar het zijn wel echt super leuke kledingstukken en ik ben er heel blij mee!



Ik was al een tijdje opzoek naar een basic witte wolle cardigan. En ja ik heb h'm gevonden! Hij is wel erg lang vind ik maar dat kan ook aan liggen dat ik wat kleiner ben. Het zit lekker compfy en het is cozy echt perfect voor de herfst en de winter! Prijs: 26,95



Ik was meteen in love toen ik deze top zag met deze fake ketting erop genaaid. Het is lekker chique en daar hou ik van! Alleen tijdens het passen was het knoopje vanachter los gegaan, sniksnik. Toch heb ik deze top gekocht want er zat korting op en ik ga het ook nog maken. Prijs: 29,95



Voor mij is het altijd moeilijk om een broek te vinden of ze gewoon te groot of ze sluiten niet goed bij mij kniëen en kuiten, daarboven dan weer wel. Ik had eerst een boyfriend jeans gepast, maar die paste ik niet. En toen zag ik deze en hij paste perfect! Prijs: 69,95



Ik wou heel graag een trui zoals deze en die had ik gezien bij de H&M, maar toen zag ik deze is veel leuker. En ofcourse met korting. En het is officieel mijn favoriete trui geworden! En het van achteren langer wat heel leuk staat. En er zit ook nog een rits op de achterkant met een knoop. Prijs: 12,95

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe kleren en ik ga ze deze herfst/winter heel vaak dragen denk ik. Trouwens de prijsen die weergeven zijn is zonder korting. En hier komen zeker weten ook nog outfits van! Als je nog vragen hebt voor ask me anything kan je het in comment zetten!

Kisses from Jentel 

13 reacties:

  1. Leuke aankopen! Ik vind je witte vest heel mooi, zoiets zoek ik ook nog :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk!! vooral die onderste trui vind ik echt heel tof!
    liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie jeans!

    www.reinadelamoda.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heeel leuke trui! X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die trui met de ketting erop heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥