20131129

Roomtour

Hi Lovies! Ik dacht het is wel leuk om mijn kamer te laten zien. Want op foto's zie je soms maar een klein deel van mijn kamer niet. Ik ben erg gehecht aan spulletjes van vroeger en liefst wil ik alles bewaren en ohjaa let niet op mijn rommelige kast, hihi. Ik kan nog wel soms een beetje een sloddervos zijn.











Roomtour on Make A Gif

Ik vond deze gift er gewoon even leuk om er bij te zetten. Ik heb niet echt de mooiste kamer. Het liefst wou ik de muren wit maar van mijn ouders mocht dat niet. Dus waarom niet fel roze met zilver! Mijn kamer is gewoon lekker vrolijk! En let niet op mijn lach op het einde van de gift ik lach daar zo eng vind ik.

Wat vinden jullie van mijn kamer?

Kisses,
Jentel 

11 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥