20140406

Decoratie tip: Potjes





Hi There! Ik heb een decoratie tip voor jullie! Ik had bij de action voor maar 50 cent zo'n schattige potje gekocht. Nu denk ik achteraf waarom ik er niet meer heb gekocht :(. Ik dacht eraan om snoepjes erin te doen. Voor als ik er zin in heb (tijdens het bloggen!) of als mijn vriendinnen langs komen, altijd handing. Ik had bij de Hema lekkere oh zo lekkere boterwaffels gekocht voor 1,50. Je kan ze ook vullen met andere snoep. Ik heb het nog met een lint een strikje gemaakt, dat maakt het helemaal af!

Je kan dit op je kamer zetten, bij mij staat het potje nu boven op mijn bureau. Maar staat ook echt super leuk in je keuken als je meedere van dit soort potjes hebt, met allemaal verschillende dingetjes erin en het is ook nog super goedkoop!

Kisses,
Jentel 

5 reacties:

  1. superleuk.! ik heb deze ook en nog een paar andere wat grotere. in de grootste heb ik nagellak zitten en in de andere steentjes en schelpen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik heb ook veel van die potjes. Ze zijn echt handig en komen altijd wel van pas!

    Liefs,

    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat schattig met die snoepjes erin! Ik heb dat potje ook, maar ik gebruik hem voor make-upkwasten. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk handig en cute!

    -lifeofdiya.blogspot.nl-

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥