20140408

Essence Love Me





Hi Goodmorning! Ja Ja je ziet het goed! Ik heb er weer een nieuwe lipstick erbij in mijn make-up stash. Na mijn vorige felle lipstick wou ik deze keer wat zachtere en lichtere lipstick. Ik heb gekozen voor Love Me van Essence. En hij is ook nog longlasting!


Dit is dat de swatch. Het de kleur is redelijk gepigmenteert. Het is geen matte kleur, maar heeft ook niet te veel shine en glans. Het is een licht roze kleurtje ook wel naar de kant van oud roze.



De eerste foto is met niks op mijn lippen. De tweede foto is met Love Me op mijn lippen. Het is heel naturelkleurtje, wat is juist wou. Echt zo'n draagbaar kleurtje dat bij bijna alles past. Ik ga deze kleur denk ik wel vaak dragen, hihi. En trouwens longlasting is het wel, het blijft wel zeker een uur of drie zitten tot nu toe. 

Deze lipstick is o.a. verkrijgbaar bij de Kruitvat er zijn ook meedere kleuren.
Prijs: 2,29 euro

Kisses,
Jentel 

4 reacties:

  1. Wat een mooie lipstick, staat je ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een hele mooie lipstick! Hij staat je erg leuk! :)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie nude kleur!! Staat je erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lipstick zeg! Dat is echt een kleurtje wat ik ook gelijk mee zou nemen :) Hij staat je erg leuk.

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥