20140415

Maxi skirt


Ik had al verteld over mij nieuwe maxi rok. En ik moest er gewoon een outfit mee maken! Hij is gewoon te leuk, waarschijnlijk ga ik hem heel vaak dragen in de zomer. Hij heeft gaten aan de zijkanten, zeg je gaten? Twee uitgesneden stukjes. Hij voelt lekker vrij en luchtig! Ik heb het gecombineerd met mijn bloemetjes croptop, oeh ik ben daar zo verliefd op! En mijn sleehakken eronder een riempje erbij en de outfit is klaar! Deze outfit zo ik vaak dragen als ik naar het strand gaa of naar een festival is die ook wel leuk!





Croptop Newyoker | Maxi rok H&M | Riem Asos | Sleehakken Vintage 

Kisses,
Jentel 

6 reacties:

  1. Wat een prachtige outfit! Staat je super leuk :) Je hebt er een nieuwe volger bij! Zou het leuk vinden als je ook eens een kijkje neemt op mijn blog en mij ook volgt! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk!

    lifeofdiya.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw prachtige outfit en wat een mooie foto's x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je een mooi meisje, haha! Echt een leuke outfit en ook mooie foto's. Ik vind je lange rok zo leuk, hihi! Misschien ga ik er ook een kopen voor de zomer. xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥