20140403

Hydrating & calming day cream


Mijn geliefde Niveau dagcream was helaas op. Dus het was weer tijd voor een nieuwe en ik wou er graag eentje die mijn huid goed hydrateert. Ik had op een blog gelezen over de lijn 'It's my beautiful skin day' van de Hema en dat was haar goed bevallen, och wat zijn blogs zo handig! Ik ging natuurlijk een kijkje nemen en kwam terug met hydrating & calming day cream.



Het geeft mijn huid een soort van boost in de ochtend als ik net uit bed kom. Dus Hydrateren doet tie zeker, mijn huid is veel zachter gaan voelen. Maar of die calmeert? Ik heb niet echt last van rode plekjes, maar soms als ik mijn wenkbrauwen heb geëpileerd, heb ik soms wel last van een geïrriteerde huid. En dan zie je dat de dagcreme het wel een beetje calmeert. Het heeft een fijn rome substantie en is goed uitsmeerbaar. Het trekt goed je huid in. En het heeft een vrij natuurlijke geur. 

Deze dagcrème is vooral voor meiden die een droge huid hebben. 
Het is verkrijgbaar bij de Hema voor 2,95 euro

Kisses,
Jentel 

6 reacties:

  1. Klinkt heel goed & lekker goedkoop! Ik heb erg last van een droge huid helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt als een heel fijn product meis! goed weekend X
    www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zelf geen droge huid, maar het klinkt wel goed! Fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heel fijn, moet ik maar eens proberen misschien. En blogs zijn inderdaad handig, hahaa:) Ik heb ook altijd dingen en dan zeg ik tegen mn vriendinnen; ja dat heb ik op iemands blog gelezen!, en dan zuchten ze, hahaa:)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed! Zelf heb ik wel een gevoelige huid, dus ben benieuwd of dit ook iets voor mij is :)

    Liefs,

    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥