20140411

H&M Boots

Jaa eindelijk heb ik ze, de boots van H&M. Hij stond op mijn H&M wishlist heel lang geleden. Ik vergat het steeds om deze boots te bestellen, oepssie. Maar ik ben zo blij, ze zijn zo leuk.

Het zijn soort van neppe chelsea boots. Er waren ook zwarte maar ik ben de laatste tijd meer van de bruine schoenen/laarzen. Huh laarsjes voor in de zomer? Uhm jaaa! Ze staan echt super leuk onder jurkjes of rokjes. En ik vond deze snoezige sokjes met roesje aan de bovenkant perfect erbij passen. 

Ik had ook een maxi rok erbij besteld alleen wat blijkt het? Hij is net iets te lang :(. Dus ik ga hem waarschijn lijk innemen. Hij is gewoon te leuk om het weer terug te sturen. 




Boots on Make A Gif

Wat vinden jullie van mijn boots?

Kisses, 
Jentel 

8 reacties:

  1. Mooie boots! Die GIF aan het einde fleurt het artikel meteen op. Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk, heel leuk effect met die sokjes! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke laarsjes!
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! En leuk met die sokjes erboven! En die gif is echt heel leuk, ik ga dat in de meivakantie ook maar eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie laarsjes, die sokjes erbovenuit is erg leuk.! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥