20140418

Om net iets frisser uit te zien

Hi There! Ik heb een paar tips voor jullie om iets frisser uit te zien. Lekker voor de lazy dagen of voor de dagen waar je niet zo veel make-up op wilt doen.

Een lichtere concealer of foundation onder je ogen, voor de wallen onder onze ogen. Ik doe het ook nog altijd op mijn oogleden hierdoor lijken mijn ogen groter en ik ziet er frisser uit. Toen ik het voor het eerst probeerde zei mijn vriendin gelijk je ziet er frisser uit, heb je goed geslapen! Neem een concealer of foundation dat één tintje lichter is dan je eigen huidskleur.


Blush, blush, blush kan nooit missen bij mij. Ik draag het bijna elke dag. Neem een roze of een perzikke achtige kleur, of een kleur wat goed bij je staat. Breng het heel natuurlijk aan, zodat het lijkt dat je een natuurlijke blosje hebt van jezelf. 

En klein beetje kleur geven aan je lippen. Je gaat met je vinger over je favoriete nude lipstick en dept dit op je lippen. Een roze achtige lipstick vind ik altijd mooi.

Witte oogschaduw aanbrengen in je binnenste ooghoeken. Hierdoor lijken je ogen groter en natuurlijk frisser. Je kan ook een lichte rozé kleur gebruiken of goud is ook mooi. 


En als laatste als je korte wimpers hebt zoals ik. Dan breng je nog een klein beetje mascara aan. 

Dit vind ik een handige look als ik geen zin hebt om uitgebreid op te maken. Handig voor in het weekend als je niet zo veel make-up wil op doen maar wel gewoon er fris uit ziet.

Kisses,
Jentel 

6 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥