20140824

Back to school

Jajaa, aan alles moet een einde aan komen, dus ook aan de zomervakantie. Wat klinkt dit diepzinnig. Gelukkig gunt school mij nog even een extra dagje vrij morgen! Trouwens heel veel succes mensen die al op school zitten en/of morgen moeten. Ik heb wel zin in school om mijn vriendinnen lekker elke dag te zien! De rest gewoon niet.Hebben jullie eigenlijk zin in school? Of verlang je al naar de volgende vakantie? Ik had wel zin om schoolspulletjes te kopen, hihi. Ik heb laatst mijn boeken gekaft en toen kwam er opeens creativiteit bij mij op, haha. Kijk maar:





Kisses,
Jentel 

8 reacties:

  1. Ik ben jaloers op je boekenkaften :s Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaften zien er echt heel leuk uit! Die met Vogue vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ziet er heel leuk uit! Creatief gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er superleuk uit ♥ veel succes weer op school!
    XO, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je zo leuk gedaan! Ik denk dat ik er even wat ideetjes van ga stelen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥