20140814

Dark Lips



Soms ben echt benieuwd hoe een donkere lipstick bij mij zo staan. Op dat moment heb ik geen zin in om een donkere lipstick te halen, daar ben weer te lui voor. Dus ik dacht waarom probeer ik het misschien met oogschaduw? Alleen jammer genoeg had ik geen donker rode kleur. Maar toen kwam ik een op een op een idee! *ping* Ik heb zelf rode lipstick een klein beetje aan de donkere kant toe, als ik daarbij wat donkerbruine oogschaduw bij doe. Okaay, okaay het mooiste effect geeft het niet, maar om uit te proberen was het wel leuk :). Het geeft soort van grunge effect, maar op een of ander manier ook wel een beetje classy. I love it! Kennen jullie nog make-up merken waar ze mooie donkere lipsticks hebben?

Zou jij zelf donkere lipstick kleuren dragen?

Kisses,
Jentel 

6 reacties:

  1. Ziet er heel erg mooi uit staat je goed x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, staat je heeel mooi dit kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De lipsticks van de Hema zijn erg goed en betaalbaar, het staat je wel erg mooi! Wat heb jij trouwens een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog.
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Donkere lipstick staat je echt goed! Ik heb twee hele mooie lippotloden van nyx, aanrader! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij de HEMA verkopen ze longlasting lipsticks in allerlij kleuren, en volgensmij heeft catrice ook hele mooie voor een budget prijsje! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥