20140827

I love lazy days

Ik heb heel vaak van die dagen dat ik gewoon mijn lievelings trui wil aan doen en mijn joggingsbroek. Jullie vast ook wel! En zeker als het van die regenachtige dagen zijn, wat in Nederland wel bepaald vaak voorkomt. Trouwens bij mij is echt een prachtige dag, na die weken regen! Maar ik vond het eens tijd voor nieuwe 'ik ben lui' kleding te kopen. Mijn lievelings trui is helemaal dood gedragen om zo maar te zeggen, haha. En mijn joggingsbroek zag er ook niet meer uit. Dus ik was dit weekend naar Amsterdam geweest met mijn twee vriendinnen Julia en Aagje. Het was de eerste keer in Amsterdam voor mij, maar ik heb bijna niks ervan gezien :(. Dus jammer genoeg geen foto's kunnen maken, we waren een beetje te druk met shoppen. Yeah, shopping is my workout ;p. Ik heb niet veel gekocht, maar ik ben er wel super blij mee!


Ik zag die sokken staan en ik dacht meteen die moet ik gewoon hebben, gewoon voor de lol ;p. En ze waren echt totaal niet duur. En deze grijze vest ben ik al zolang naar opzoek en eindelijk heb ik hem gevonden! Thanks Forever 21! En ik had een nieuwe joggingsbroek nodig deze vond ik erg leuk omdat die bordeaux rood is, wat ik zelf echt een mooie kleur vind. Hij is wel een beetje te groot, maar hij zit zo lekker *hearteyes*.

Sokken Forever 21 | €1,60
Vest Forever 21 | €15
Joggingsbroek H&M | €14,99

Kisses,
Jentel 

2 reacties:

  1. Aaah ik hou van je sokken!! Als we ooit gaan meeten, laat ik je heel a'dam zien, haha. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe sokken haha, ik houd van die dagen dat je gewoon de hele dag in een pyjama rondloopt en niets doet. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥