20140817

Il Bellissimo Lago

Echt het meer waaraan we zaten, daar ben ik echt zo verliefd op geworden. Daarom ook de naam Il bellissimo lago, och wat klinkt dit Italiaans. Wat betekend: Het mooie meer. Het meer was echt heel dichtbij bij onze camping, één minuutje lopen. En als het heel lekker weer was zat je echt gewoon de hele dag aan het meer, tot 's avonds laat. Dan ging 's ochtends je stoel al zetten en dan daar lunchen en avond eten, heerlijk. En als het net nog licht is dat het bijna donker is dat is altijd het mooist. Ik kon wel uren en uren staaren naar dit uitzicht *hearteyes*.





Er waren ook zwanen aan het meer en ook eendjes met z'n baby eendjes, zo lief!


Mijn broertje wou me een kusje geven op mijn wang, aahw



De vakantie is alweer bijna voorbij, hoe was jullie vakantie?

Kisses,
Jentel 

5 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥