20140821

Middagje strand met Luna

Hi! Paar dagen geleden zag op Luna's blog dat ze in Zeeland was, en blijkbaar dus ook dichtbij waar ik woon. Tis al heel bijzonder dat een iemand die ook blog en wie ik ook haar blog van lees in Zeeland is. Ik dacht misschien is het wel leuk om af te spreken. 

Dus vandaag hadden we afgesproken op het strand omdat ze daar een slaapstrandhuisje heeft, trouwens vorig jaar had ik daar ook een slaapstrandhuisje, zo toevallig! We hebben eerst bij een strandtentje geluncht, lekkere tosti's gegeten yummiee! En natuurlijk ook even wat gekletst over bloggen dûhh. Na het lunchen hadden we nog outfit foto's gemaakt, alleen ze waren er niet zo veel goed geluk :(. Het waaide namelijk best wel hard, dus mijn haar vloog naar alle kanten op.




Broek H&M | Top Primark | Cardigan Vero Moda



Het was de eerste keer dat ik een andere blogger ontmoeten, wel spannend in het begin je kent elkaar nauwelijks. Maar het was nog een leuk middagje geworden!

Kisses,
Jentel 

8 reacties:

  1. Hee Jentel!
    Leuk artikel heb je erover gemaakt, die van mij komt morgen online hihi :) Ik vond het ook heel leuk! Echt gezellig om even met je te kletsen en inderdaad echt toevallig dat je er zo dichtbij woont! Jammer dat de andere outfitfoto's niet waren gelukt, ik dacht dat er wel een paar meer waren, maar de wind was echt vervelend ja :(. Ik hoop dat ik je nog eens vaker ga zien!
    Liefs Luna ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was zeker heel erg leuk! Ik hoop dat jou outfit foto's wel goed gelukt zijn! En ik hoop het ook om vaker af te spreken! Kisses

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat jullie gingen meeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's en leuk dat jullie gingen meeten! Ik vind de outfit die je draagt heel erg leuk Jentel, ik dacht dat ik jouw blog al volgde maar dat was niet zo. Dus bij deze, ik volg je nu! :) Ik ga toevallig morgen een dagje naar zeeland om te zeilen. Ik vind zeeland erg leuk, ben er aan het begin van de zomervakantie een weekje geweest en ik had daar ook veel foto's gemaakt die te vinden zijn op mijn blog. Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig! Jammer van de outfitfoto's maar voor zover ik kan zien had je een leuke outfit aan,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke foto's, het ziet er heel gezellig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥