20140812

Milaan darling, Milaan

In Italië zaten we ongeveer een uurtje vandaan van Milaan. Dus een dagje Milaan konden we niet laten. Milaan is echt zo'n leuke stad *hearteyes*. Ik vond het ook zo leuk omdat het de mode stad van de wereld is, je zag echt zo veel mensen die zich zo leuk hadden gekleed. Hier in Milaan heb ik ook mijn nieuwe schatje gekocht de Canon EOS 1200D. Dus ik heb jammer genoeg niet van de hele dag foto's kunnen maken. Maar ofcourse laat ik foto's wat we hebben gedaan van de rest van de dag.


Als eerst gingen we naar de kathedraal, ja dûhh. Jammer genoeg heb ik daar helemaal geen foto's van gemaakt. We kregen langzamerhand een beetje honger dus we gingen luchen bij een super leuk bar, Juice bar. En daar kon je echt heel veel gezonde broodjes, wraps en fruit halen. Echt gewoon alles was gezond. Echt zo'n bar waar je zo'n cliché foto kan van maken en op Instagram te zetten. Ik had zelf een wrap en kokosnootmelk, jummiee!




We gingen daarna naar een groot warenhuis met wel zeven verdiepingen, zeven, whaaat?! Maar ook met die dure merken zoals Chanel, Prada enz. En beneden was er een afdelen met elektronica en huisspulletjes. Daar heb ik dus mijn schatje gekocht. Ik kreeg gewoon kriebels in mijn buik dat ik heb zou kopen, hihih. Trouwens een selfie in de spiegel kon ik gewoon niet laten, ;p. En dat is mijn jurk die ik in Lille heb gekocht.




Dit was een soort van hele grote overdekte hal, ja ik wist niet hoe ik het moest noemen. Met ook ook van die dure merken en er was zelf een Gucci bar, wait what? Het was echt heel mooi en vooral de koepel.



Na de hele dag lopen zijn we naar een park geweest om onze voetjes een beetje te laten uitrusten. Het was echt een heel mooi park. Jammer genoeg kon ik maar een klein deel van zien we gingen alweer snel weg want de rest had trek in het avond eten.



Naar heel lang zoeken hadden we een heel leuk restaurant gevonden. En het was echt zo lekker! Het lekkerste eten in een restaurant wat ik ooit heb gegeten. In het begin kregen we broodjes en allemaal van die kleine etenjes. Daarna had ik gekozen voor een salade met mango, papaja, avocado, garnalen en granaatappel. En als toetje had ik créme brulle, ohgod dat was zo lekker.

Het was echt een super leuk dagje. Ik hoop dat ik nog een keer terug mag naar Milaan!

Kisses,
Jentel  

6 reacties:

  1. Ziet er superleuk uit, ik zou ook nog eens heel graag naar Milaan willen!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi, Milaan lijkt me echt mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Fijn dat je nu je nieuwe camera kan gebruiken :) Ik volg sinds een tijdje je blog en het is erg leuk om herkenbare dingen uit Zeeland tegen te komen op je blog. Ik kom zelf uit Middelburg namelijk. Ik hoop dat je nog lang blijft bloggen want ik lees je berichten met veel plezier. Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat ziet Milaan er geweldig uit. Zou ik graag nog eens heen willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's en een leuk artikel, ik ga Milaan aan mijn travel wishlist toevoegen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥