20130927

Ask Me Anything!

Ik zat al een tijdje te denken om weer een Q&A te houden. Zal ik het wel doen zal ik het niet doen? En vandaag is de dag dat jullie mij vragen mogen stellen! Yeah! Alleen het heet niet standaard Q&A maar Ask Me Anything, klink veel leuker toch? Het kan over van alles gaan, over mijn blog of iets heel persoonlijks over beauty en fashion, wees niet bang om mij vragen te stellen! En je mag altijd meer dan één vraag te stellen! Ik hoop zoveel mogelijk vragen in een latere artikel online te zetten. Dus vraag ze!


Laat je vragen achter in de comment!

Kisses from Jentel 

10 reacties:

  1. Hoe en waarom ben je precies begonnen met bloggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Welke blogs lees je het meest? En welk onderwerp vind je het leukst om over te schrijven?
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooie header, heb je die helemaal zelf getekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat doe je het allerliefst in je vrije tijd behalve bloggen.? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe zou je je kledingstijl omschrijven?
    Leuke blog! ik volg je nu:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar zou je later het liefste willen werken? xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wie is jou inspiratie? :)

    Ik vind je blog erg leuk, ik ga je volgen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een paar grappige en serieuze vragen:

    - wat is je favoriete ijsje?
    - liever mcdonalds of burgerking? en waarom
    - hoe zou je jouw dochter noemen?
    - heb je huisdieren?
    - wat vind je het leukste vak op school?
    - als je een dag een jongen was, wat zou je dan zeker doen?
    - wat is op dit moment je favoriete liedje?
    - beschrijf de 3 dichtsbijzijnde spullen...

    Ben benieuwd of je 1 of meerdere vragen beantwoord. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben benieuwd naar je danskunsten, haha! Ik heb ook heel lang gedanst, ik ben dit jaar gestopt maar mis het zooo erg. Ik had te weinig uitdaging voor mezelf helaas :( Ben nog steeds een beetje zoekende.. Wat voor stijlen doe je en ik las iets over audities.. Waar heb je aan meegedaan? (Ik ga je blog volgen via Bloglovin' trouwens, je blog is echt heel erg leuk!)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥