20130915

What to do when your're inspirationless ?!

Wat te doen als je inspiratieloos ben? Tjaa dat had ik deze week, ik had totaal geen inspiratie. Maar nu heb een hoofd bomvol inspiratie! Dus er komen heel veel leuke posts op mijn blog! Ik ben zeker niet de enigste die soms inspiratieloos ben, dus ik dacht: 'laat ik eens inspiratietips geven'. En dat ga ik jullie vandaag geven mijn inspiratie tips. Ik heb het vaak voor mijn blog, maar het kan ook als je iets wil tekenen en nog veel. Dit zijn meer tips als je inspiratieloos voor het bloggen, want met andere dingen heb ik geen ervaring. Maar er zitten ook echt algemene tips tussen.


  • Even je hoofdleegmaken. Maar hoe doe je dat? Als je nog huiswerk moet maken en of leren doe dat dan eerst dan ben je daar ook weer van af. Muziek luisteren help bij mij, en even een dutje doen help ook. 
  • Altijd als ik inspiratieloos ben voor mijn blog koop ik altijd snel even een tijdschrift. Ik vind het net een soort van blog op papier en dan een keer in de maand. Mijn favorieten tijdschriften die ik vaak koop zijn: GC, Fashionista, Glamour en Elle.
  • Op blogs kijken of op youtube filmpjes. Het meeste kijk ik op blogs want ik heb zelf ook een blog dûh. Gewoon op de kleine dingetjes letten, en daardoor kan je je ook je blog verbeteren. Je leert eigenlijk om het na te doen, dat doen baby's en wij ook hoor! Maar niet helemaal nadoen gewoon op jou eigen manier.
  • Tumblr, Weheartit, Pinterest. De meeste mensen kennen deze site's. Het zijn speciaal gemaakt om jou te inspireren met foto's je kan foto's liken, hearten enz. die jij leuk vind. 


  • Andere site waar ik ook vaak je inspiratie van kan krijgen. Stylight hier kan je looks maken met items uit de webshop, muziek, quotes en nog veel meer. En nog meer site's: Polyvore, Fashionista, Girlscene en Lookbook.
  • Instagram! Je kan echt heel veel accounts vinden over diy's, tekeningen, fashion, beauty en nog veel meer! Nog leuke instagrams: @colour_me_creative, zij maakt echt super mooie tekening! En je herken je ook heel veel van tumblr en weheatit. @diy_and_ideas, superleuk account je kan echt heel veel leuke diy vinden!
  • Dit klink misschien heel stom, maar in de meeste gevallen werkt dit wel. Gewoon wachten, die inspiratie komt wel vanzelf, je moet het gewoon weer vinden.
  • Kijk goed om heen of je iets ziet dat je leuk vind, en dat kan je misschien inspireren, inspiratie is overal en nergens.



Dit waren mijn tips voorals je inspiratieloos bent. Heb jij nog tips laat het in de comment achter! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, en vanaf nu ga ik weer bloggen. 

Kisses from Jentel 

5 reacties:

  1. Leuke post en goede tips! Ik ben ook wel eens inspiratieloos, bij mij komt het dan meestal doordat ik het druk heb en minder aan mijn blog denk/kan denken. Maar inderdaad, het komt vanzelf wel weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuke en handige tips, bedankt:)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥