20130925

NEW IN | H&M Boots

Yeah ik heb ze eindelijk binnen! Mijn H&M boots, ik zag ze in de webshop en was al gelijk verliefd! En daarom moest ik deze schoenen bestellen!

Ze waren ook in andere kleuren, in zwart, bordeaux rood en nog met leger print. Maar deze licht bruine kleur is toch wel het mooist van allemaal. En ik wil ook niet meer zoveel zwart dragen, maar ik wel een kleur dat wel bij bijna alles staat. En er zit soort van bont binnen, echt goddelijk. Het lijkt net Uggs van binnen, ik heb nog nooit Uggs gedragen maar het voel gewoon een soort gelijkenis. Het is echt is lekker warm bij je voetjes vooral perfect in de winter! 

Deze post zo eigenlijk vorige week vrijdag op staan, maar opeens was is ik mijn foto's kwijt. Dus ik moest nieuwe foto's maken, en deze zijn zeker weten mooier dan de vorige! Wel jammer dat ik al bij veel bloggers deze heb gezien, maarja we hebben gewoon dezelfde stijl! Ik heb echt heel veel manieren om deze boots te combineren, dus waarschijnlijk komen er nog outfits met deze boots! 





Hebben jullie al leuke schoenen voor de herfst/winter?

Kisses from Jentel 

23 reacties:

  1. Leuk! Ik hou zelf iets minder van dit soort model schoen, maar meestal staan het anderen erg mooi :)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had ze al vaker voorbij zien komen op blogs, ze zijn echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zien er lekker comfortabel uit. Wel niet zo mijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke laarsjes, mooie kleur!
    xManon

    Ik heb momenteel een leuke give-away op mijn blog, doe je ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke schoenen! Ik heb ze eigenlijk nog niet bij veel bloggers gezien, jij bent de eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke schoenen! Ik houd wel van die style! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fake Timberlands, me like!

    P.s. Ik ben je nieuwste volger. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaauuuw hele gave boots!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog www.redreidinghood.com (Do visit, because I just posted a new vlog: The Chubby Bunny Challenge)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die lijken me zo fijn! Echt heel erg leuke herfst/winter laarsjes!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw' supergave boots! Ik heb ook zoiets alleen dan met een klein ritsje achter :)
    Ik volg je nu ook via GFC, zou het leuk vinden als je terug volg...

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn gaaaaf! Zullen we elkaar volgen meid? X

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥