20130917

FASHION | Najaar fashion trends

De herfst zit er weer aan te komen, ja ja. Je ziet het al aan het weer het gaat weer regenen. Het word weer koud. Bye bye summer and hello fall! Ik vind de herfst altijd leuk omdat het zo gezellig is, kaarsjes aan warmetruien aan en dan lekker onder de denkens televisie kijken, i like it! Vandaag ga ik vertellen over een paar trends die je dit najaar zal zien voor komen.

Knee boots

Grunge style

Mannelijke kledingstijl

sneakers met sleehakken


XXL blazers en jassen

Statement kettingen

Schotse ruit


Knee boots. Hoge laarzen tot je knieën of zelf veel hoger. Het is niet echt mijn ding, het staat beter bij mensen die langere benen hebben. Grunge style deze najaar is de grunge style de trend, maar je moet echt van deze trend houden. Langzamerhand vind ik de grunge style wel leuk, maar het moet te overdreven grunge zijn. Mannelijke stijl zag je al in de zomer voorkomen want toen was het pak een trend. Maar dit najaar zie je mannelijk stoffen, stropdassen en nog steeds de pakken. Sneakers met sleehakken. Deze trend zag je ook in de zomer en is dit najaar ook weer in. Ik vind ze echt super gaaf! XXL blazers en jassen. Langer langer nog langer. Dit najaar zijn grote jassen en blazer in, vorige jaar ook maar dit jaar nog langer! Ook dit staat beter bij lange mensen. Statement Kettingen zijn al een tijdje een trends op blogs, maar gaat gewoon veder dit najaar. Schotse ruit. In het algemeen is de ruit echt dé trend van dit najaar. Maar vooral de schotse ruit.

Dit waren een paar trends van dit najaar/winter. Laat me weten wat je ervan vind?

Kisses from Jentel

8 reacties:

  1. Leuk artikel! Ik vind de grungestyle het leukst :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die schotse ruit zag ik inderdaad al heel veel bij de Zara hangen! Ik vind die grunge stijl heel leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk artikel! Ik ben dol op de grunge stijl, ook al staat 't mij niet echt :p xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes! Statementkettingen nog steeds, ik blijf ze namelijk leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe trends! Ik vind de schotse rokjes erg leuk :) X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaa de kneeboots!

    Love,

    Rowan

    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN A PAIR OF INVITO BOOTS WORTH 100 EUROS!
    Bekijk ook eens mijn training/food blog: FITSTERS IN LAW

    BeantwoordenVerwijderen
  7. High socks!!

    Your blog is very inspiring
    I'm following you now on bloglovin
    Hope you can follow back!

    Lots of love,

    April
    www.freakdelafashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel!! :)

    Liefs
    Antoinet
    www.everydaychic.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥