20130902

My life in pictures | Augustus

Ik heb zoals jullie weten geen mobiel maar ik ga wel van Augustus mijn Life in pictures zien! Yeahh, het zijn er wel weinig foto's maar ik hoop om volgende maand weer meer foto's te hebben. Deze foto's komen van van mijn privĂ© instagram en mijn instagram voor mijn blog en dat is namelijk @icreatemyownstyle.

Een fotootje gemaakt met mijn kleine broertje Enzo in de tuin.

Ik ging bij mijn vriendin Aagje slapen en het was echt super gezellig!

Tjaa ik moest weer mijn boeken kaften, gelukkig heb ik dit niet helemaal in mij eentje gedaan. Mijn vriedin Nanne heeft mij geholpen!

Oeh lekker watermeloen, nomnomnomnom

Even snel nog een fotootje gemaakt voor dat ik naar de stad ging om verjaardag cadeautjes voor mijn vriendin te kopen

Ik ben de laatste tijd echt bezig met fotografie en het bewerken daarmee. Ik vind het een leuk effect.

Ik vind dit echt een mooie foto van mijzelf!

Ik weet niet wat ik doe met mijn gezicht, maar ik vind het wel leuke foto

Ik vond deze bloem zo mooi in onze tuin daar moest ik gewoon een foto van maken

Kisses from Jentel 

5 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥